Mä oon ruvennut seuraamaan taas vuosien jälkeen kotikatua.
Ja mua ärsyttää suunnattomasti siinä ne nuoret tyypit, narskut sun muut. Todella ärsyttäviä ja turhia koko ohjelmassa.
Kommentit (7)
Ja muustakin alamäestä. Sekavaa hömppää, ei laatudraamaa, kuten aikojen alussa.
ollenkaan. Mutta kertokaa, että mitä siinä on tapahtunut, olisi mukava kuulla! Onko Mirja Mäkimaa nykyään lääkäri? Vieläkö on sama näyttelijä? Mitä Laura Mäkimaa tekee? Entä Ninni Luotola? Onko Janne Mäkimaa ollut jo monta kertaa naimisissa?
mutta häntä ei juurikaan sarjassa näe. Laura Mäkimaa on muuttunut bi-seksuaaliksi ja asuu naisen kanssa ja Ninni on Afrikassa. Janne heilasteli viimeeksi Ninnin kanssa ja nyt pörrännyt kukasta kukkaan... PLÄÄH!
muttei ole hetkeen ollut sarjassa. Ninni lähti Afrikkaan Janne-sotkun jälkeen. Laurasta on tullut lesbo. Jannella on autokorjaamo ja koko ajan naisia kierrossa, Jannen mustaihoinen poika asuu nyt sen kanssa.
Jannella autokorjaamo...Eikös se ollut pappi?
Seurusteli Ninnin kanssa vai? Mitä se Ninni ennen Afrikkaan lähtöänsä teki? Onkos Pertti ja se vaimo, en muista nimeä, Mäkimaa vielä naimisissa?
Entäs Hannes ja Karin, ovatko vielä sarjassa? Entäs Teemu Luotola, mitä se tekee?
ja todella huonoon suuntaan!!
ei jaksa katsoa niitä teinipellejä tosiaan.. ohhoh..
se ohjelma vois alkaa ihan alusta nii sit vois ehkä seurata.