Miksi mä en löydä hyvää miestä?
Oon n. 3-kymppinen kuulemma kaunis ja hyväkroppanen. Olen korkeasti koulutettu, mielestäni erittäin huumorintajuinen, fiksu ja mun kanssa tulee lähes kaikki toimeen. Mutta olen 2 lapsen Yh. Lasten isän kans meni poikki koska häntä ei kiinnostanut perhe-elämä. Olen elämäni aikana tavannut vaan ns. narsisteja, joita ei mun tarpeet kiinnosta pätkääkään. Mikä mussa on vialla, ja mistä niitä oikeesti kivoja miehiä löytyy???
Kommentit (7)
Oon n. 3-kymppinen kuulemma kaunis ja hyväkroppanen. Olen korkeasti koulutettu, mielestäni erittäin huumorintajuinen, fiksu ja mun kanssa tulee lähes kaikki toimeen. Mutta olen 2 lapsen Yh. Lasten isän kans meni poikki koska häntä ei kiinnostanut perhe-elämä. Olen elämäni aikana tavannut vaan ns. narsisteja, joita ei mun tarpeet kiinnosta pätkääkään. Mikä mussa on vialla, ja mistä niitä oikeesti kivoja miehiä löytyy???
Mun ongelmana vaan on se, että en kiinnostu kenestäkään. Ihan kivoja miehiä on tullut vastaan, mutta ajatus "jostakin enemmästä" inhottaa... oon tullut siihen tulokseen, että multa jalat alta vievää miestä ei vaan ole! Ulkonäöltä odotan sitä, että tykkään - plösöt, epäsiistit vätykset ja friikit ei nappaa yhtään. Kivan näköisissä miehissä on sitten jotakin muuta vikaa...
Kranttuus ei ole kivaa ei. Sorry ap, en siis voi auttaa, mutta vertaistukea piisaa :/
terkuin toinen sinkkuäiti 30 vee ja risat
Minkälaisista miehistä tykkäät ja kiinnostut?
Ne kivat miehet ovat tavallisen näköisiä ja ehkä vähän tylsääkin seuraa, eivät osaa naurattaa kaikkia naisia ja kiinnittää huomiota itseensä.
Itse muistan rakastuneeni miehessäni aikoinaan siihen että osasi keskustella muustakin kuin urheilusta ja kiinnitti huomiota tasaisesti seurueen muihinkin naisiin, myös siihen sikakännissä olevaan kaverin siskoon ja kohteli hienosti tätäkin.
Ne, jotka päältä päin näyttävät hyvältä, paljastuvat idiooteiksi. Ne taas, jotka päältä päin näyttävät idiooteilta, paljastuvatkin yleensä varsinaisiksi helmiksi.
No okei, tämä pätee vain mun kokemuksellani, joskin moni kaverini on sanonut ihan samaa. Mun exäni ovat olleet sellaisia päälle päin hyvältä vaikuttavia, niitä joista äiti on ihastuksissaan kun viedään näytille, mutta aina niistä on jokin oikeasti isompi vika löytynyt sitten ajan myötä. Nykyinen mies taas oli ensi näkemältä ihan painajainen - tapasimme juhlissa, mies oli jo kuuden maissa illalla ihan ympäripäissään ja hänen seurueensa mietti, mihin tuon lykkää, jotta he pääsevät baariin. Minä taas etsin tekosyytä, jottei tarvisi lähteä baariin, joten jäin vahtimaan miestä. En todellakaan olisi voinut kuvitellakaan, että tuon miehen kanssa menen naimisiin ja perustan perheen. No, niin siinä sitten kuitenkin kävi.
vaatimustasoa. Komeat, varakkaat, urheilulliset ja kivat miehet eivät kiinnostu yli kolmekymppisistä yh- äideistä. Semmoiset toki voi, joilla on muutama muukin nainen kierroksessa.
Osaatko analysoida miesten käytöstä? Hahmotatko miesten tarkoitusperiä? Pääsetkö keskustelussa nopeasti selville miehen luonteesta?
Vietätkö yleensä paljoakaan aikaa miesten kanssa? Oletko kuullut miesten juttuja? Tiedätkö mitään miesten maailmasta?
Tiedätkö millainen mies vetoaa sinuun? Tunnistatko mistä syystä tykkäät tietynlaisista ominaisuuksista? Voitko yrittää tietoisesti muuttaa omaa käyttäymismalliasi ja ihastumisen kohteita?
Yritän kertoa että tarvitaan itsetuntemusta, kokemusta ja tilanneälyä, sekä herkkyyttä tunnistaa hyvä mies. Ei siis kovin helppoa ja tuuriin ei kannata luottaa. Miehiä on kyllä sen verran kaikkeen lähtöön että aika arpomista on muuten...
Tuollaisille miehille.
Tai siis kysyntää on silloin, kun se on liian myöhäistä. Ainahan maksumiehiä etsitään.