Kälyn perhe lähti etelänreissulle, 20 v poika jäi kotiin
Anoppi matkusti hoitamaan poikaa tällä välin, koska hän on kuulemma niin hajamielinen, että unohtaa syödä, jos ei ruokaa valmisteta ja tarjota eteen.
Kasvatatteko te poikien äidit oman jälkikasvunne tällaiseksi?
Kommentit (27)
Kyseessä kuitenkin ihan normaali nuori mies, ei mitenkään kehitysvammainen tms?
Parikymppisen kyllä pitäis pystyä huolehtimaan itsestään ihan omin avuin. Oikeesti. Joillain on perhe jo tuossa iässä... =0)
Mun 19-vuotiaani asuu ihan omillaan..
jos siis on pelkoa kotibileistä tms. Kyseessä on kuitenkin perheen koti, ei pojan yksin.
tykkää tietsikoista ja telkkarista eikä todellakaan ole kotibileitä järkkäämässä heti kun vanhempien silmä välttää.
anna mun nauraa ääneen.... siis jos senikäinen ei söisi niin olkoon sit syömättä. t neljän äiti, vanhin 18v poika joka nytkin joskus ilman ruokaa monta päivää...
Aikamoinen peräkammarinpoika jos ei tuon ikäisenä muista syödä..
Ja vastauksena kysymykseen: en aio kasvattaa pojastani tuollaista! :)
ja anoppiakin pikkusen nolotti kun puhelimessa lipsautti että on "täällä x:n luona". :D
oi luoja anna mun nauraa ääneen.... siis jos senikäinen ei söisi niin olkoon sit syömättä. t neljän äiti, vanhin 18v poika joka nytkin joskus ilman ruokaa monta päivää...
Varsinkin, jos mummu itse sattuu asumaan yksin.
Kyllähän 20 vee osaa itse itsensä ruokkia eikä kuole nälkään tms. Ja varmasti pärjää tasan omillaan. Oma 20-vuotiaani asuu omillaan, on asunut 19-vuotiaasta lähtien.
MUTTA mutta: entäs jos mummo nauttii siitä, että pääsee huusholleeraamaan ja nauttimaan lapsenlapsen seurasta? Niinkin voip hyvin olla =). Eikä siinä mielestäni ole sitten niin pahaa.
anna mun nauraa ääneen.... siis jos senikäinen ei söisi niin olkoon sit syömättä. t neljän äiti, vanhin 18v poika joka nytkin joskus ilman ruokaa monta päivää...
Tosin luotan, että saisi ihan itse ruokaa jääkaapista ja on tasan ruuanlaittotaitoinen. Mutta jos kiinnittäisin huomiota siihen, että olisi "ilman ruokaa monta päivää", tasan komentaisin ruokapöytään muiden kanssa.
t. viiden äiti, vanhin jälkikasvusta jo kotoa muuttanut 20 vee, seuraava 18 vee
Käsittämätöntä! Miten joku voi olla tämän ikäisenä noin kakara?? Aikuinen mies hemmetti soikoon!!
t. 20vuotias perheenäiti, joka on asunut omillaan 5 vuotta ja ollut äitinä viimeiset hieman yli 2v...
Mutta minulla oli mummon kanssa läheiset välit.
Ihan hyvin saattoi mummo tulla minun luo kylään ja sanoa äidilleni, että tulee katsomaan, että hänen pikkupiika saa tarpeeksi ruokaa.
Leipoi sitten mun pakastimeen piirakoita ja muuta ihanaa.
Mitä pahaa siinä on jos pojan ja mummon välit on hyvät. Monessa perheessä suvun välit ovat läheiset ja mummot vierailevat jopa aikuisten lastenlasten luona.
lapsenvahdiksi, vaikka emme tarvitsisikaan. Ihan vain siksi, että tarpeellisena olo on tärkeää mummille.
On yksinäinen ja välillä masentunut. Mutta piristyy kun saa tulla passaamaan murkkuikäisiä poikiamme kun olemme yön töissä.
Pojat kyllä todellakin pärjäisivät yksin yön ja ovatkin useasti kun on pakko. Mutta meille on helpompaa kun mummi on pirteämpi ja saa tekemistä ja kokee, että häntä tarvitaan vielä.
ja riensi tyttärenpoikaa passaamaan
äidillä.
Kaveri kutsui aina äitinsä avuksi hoitamaan vauvaa. Ihan vain sen takia, että isänsä harrasti henkistä väkivaltaa seinien sisäpuolella. Äitinsä ei päässyt pois sieltä, eikä uskaltanut lähteä, ellei ollut hyvä syy.
Kaverini tarvitsikin sen takia todella useasti äitinsä apua vauvan hoidossa, että sai äitinsä ulos isänsä vallan alta.
Ja miksi sinua muuten niin nyppii tuo anopin asia? Hiukan kateellisuutta ilmassa kun anoppi on niin läheisissä väleissä tyttären perheen kanssa?
kun mummolla ja tyttärenpojalla hyvät välit. Mummot haluavat välillä olla tärkeitä.
Taitaa pojan vaimolla olla mustatsukat.
olla varsin peräkammarintyttö, koska ikää on 34v ja kun mieheni lähtee reissuun, äitini tulee meille auttamaan huushollin hoidossa...
Jotenkin haiskahtaa että suurin osa ketjuun kirjoittaneista on niitä, joilla on äitiinsä niin huonot välit, ettei äiti kylään tullessaan laita rikkaa ristiin, ei auta siivouksessa tms, vaan tulee kotiinne käymään kuin olisi vieras. Olenko oikeassa?!
Mutta älkää tämän takia käykö haukkumaan niitä, jotka ovat osanneet hoitaa sukulaissuhteensa paremmin :)
t. FM
olla varsin peräkammarintyttö, koska ikää on 34v ja kun mieheni lähtee reissuun, äitini tulee meille auttamaan huushollin hoidossa... Jotenkin haiskahtaa että suurin osa ketjuun kirjoittaneista on niitä, joilla on äitiinsä niin huonot välit, ettei äiti kylään tullessaan laita rikkaa ristiin, ei auta siivouksessa tms, vaan tulee kotiinne käymään kuin olisi vieras. Olenko oikeassa?! Mutta älkää tämän takia käykö haukkumaan niitä, jotka ovat osanneet hoitaa sukulaissuhteensa paremmin :) t. FM
Ja sinun äitisi sitten ei ole vieras kun tulee kylään vaan siivooja? Ja joo, ihan totta, kun äitini tulee meille kylään, ei hänen tosiaan tarvitse ryhtyä siivoamaan, vaan on ihan vieras. Jokaisella riittää varmaan tarpeeksi siivoamista omassa kotonaan. Ja siksikö minulla olisi äitiini huonot välit, voi huh huh..
Todella avuton olet, jos et miehesi poissa ollessa selviydy yksin huushollin hoidosta. Vaan sen näköjään tietää äitisikin, siksi hän sinne tuleekin. Häpeäisit!
Kyseessä kuitenkin ihan normaali nuori mies, ei mitenkään kehitysvammainen tms?
Parikymppisen kyllä pitäis pystyä huolehtimaan itsestään ihan omin avuin. Oikeesti. Joillain on perhe jo tuossa iässä... =0)