Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kälyn perhe lähti etelänreissulle, 20 v poika jäi kotiin

Vierailija
08.03.2010 |

Anoppi matkusti hoitamaan poikaa tällä välin, koska hän on kuulemma niin hajamielinen, että unohtaa syödä, jos ei ruokaa valmisteta ja tarjota eteen.

Kasvatatteko te poikien äidit oman jälkikasvunne tällaiseksi?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi äitisi on sinulle vieras eikä perheenjäsen? Etkö itse yhtään häpeä, että kohtelet äitiäsi kuin vierasta? Ei varmaan saa jääkaapillekaan mennä itse hakemaan syötävää jos on nälkä... Surullista :(

Vierailija
22/27 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin, jos mummu itse sattuu asumaan yksin.

Kyllähän 20 vee osaa itse itsensä ruokkia eikä kuole nälkään tms. Ja varmasti pärjää tasan omillaan. Oma 20-vuotiaani asuu omillaan, on asunut 19-vuotiaasta lähtien.

MUTTA mutta: entäs jos mummo nauttii siitä, että pääsee huusholleeraamaan ja nauttimaan lapsenlapsen seurasta? Niinkin voip hyvin olla =). Eikä siinä mielestäni ole sitten niin pahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että anoppi meni talon vahdiksi ettei poika voi järjestää bailuja ja tuhota kotia???

Anoppi matkusti hoitamaan poikaa tällä välin, koska hän on kuulemma niin hajamielinen, että unohtaa syödä, jos ei ruokaa valmisteta ja tarjota eteen. Kasvatatteko te poikien äidit oman jälkikasvunne tällaiseksi?

Vierailija
24/27 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa perheessä suvun välit ovat läheiset ja mummot vierailevat jopa aikuisten lastenlasten luona.

Vierailija
25/27 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi äitisi on sinulle vieras eikä perheenjäsen? Etkö itse yhtään häpeä, että kohtelet äitiäsi kuin vierasta? Ei varmaan saa jääkaapillekaan mennä itse hakemaan syötävää jos on nälkä... Surullista :(

kun 19-v poikani kotiin menen, tottakai. ei tulisi mieleenikään omin lupineni jääkaapille mennä.

-äiti

Vierailija
26/27 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vika ei ole tuon 20 vuotiaan ihmisraukan vaan: TSADAA NYT TULEE UUTINEN: vanhempien kasvatuksessa!

Vierailija
27/27 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen paremmin fyysisen kuin psyykkisenkään väkivallan vuoksi. Hyvä teoria sinänsä :D

Poika on rauhallinen ja kiltti eikä todellakaan järjestäisi mitään kotibailuja, hän harrastaa tietsikkapelejä ja telkkarinkatselua.

Mummi epäilemättä haluaa auttaa, on aina halunnut - ja auttanut meitäkin.

Kateuskortti on vanha ja luotettava palstaperustelu kaikkeen. :D

Lähinnä me ollaan huolissamme, että kuinka tämmöinen lapsi selviää, kun pitäisi syksyllä muuttaa opiskelemaan. Hän todellakin on ihan käsi kaikessa kodinpitoon liittyvässä.

Faari on myös perusteellisen hoidettu aina - pakastimessa on viikonpäivin merkityt ruoka-annokset valmiina aina ennen kuin mummi lähtee reissulle - niin että ehkä tämä miesten hoitaminen on jonkinlainen sukutaipumus...