Kaikki synnytyksen käynnistyskonstit kehiin! :)
Jälleen kerran.
viikot alkaa olla täynnä, ja olen niin lopen uupunut ja kyllästynyt tähän norsuoloon!
Kommentit (12)
että spermassa on sitä jotain ainetta joka käynnistää vai myös mekaanisen stimulaation vaikutus, että jos takaapäinn kovaa pökkää niin kohdunsuu rupeaa aukeaan sen vuoksi?
ja mene niin alas kuin pystyt ja pysyt siellä vähän aikaa. Tee tätä liikettä niin monta kertaa kuin jaksat.
Sain vinkin sukulaiseltani, joka sai synnytyksen käynnistymään ja niin sain minäkin. 6 tunnin kuluttua tuosta liikesarjasta, alkoivat kipeät supparit ja 10 tunnin päästä siitä oli esikoinen maailmassa :)
Ei oo mulla toiminu kolme ässää...! :) Kokeillaan vielä tota kyykkyäkin sitten.
tulee liukkaasti ulos mut tulee ne Jaskatkin pöydälle samalla ponnistuksella. Ja ihan yhtä liukkaasti.
Mut sillä kyllä lähtee tuleen oikeesti. Siis suun kautta , ei tarvi pildee alkaa siinä kylvettään :D
se, että lähet miehes kaa johonkin sukuloimaan tms noin sadan kilsan päähän kotoota. synnytys käynnistyy kun päällä on pikku stressi siitä, ehtiikö varmasti ajoissa sairaalaan jne. huonona puolena on se, että automatka sairaalaan voi olla helvetillinen, jos supparit tosissaan iskee päälle...
mutta keino toiminut aina ainakin mulla, kun raskaudet menny yli ja kotona ei oo kestäny oottaa
lisää kehon omaa oksitosiinin tuotantoa.
Lisääkin saa laittaa jos tulee mieleen.:)
Kolmen ässän konstit ei kyllä ole tehonneet mulla.
Pitänee kokeilla kyykkäystä ja tuota nännihierontaa vielä.
ap
Tätä suositteli mulle aikoinaan eräs kätilö esikoisen yliaikaiskontrollissa. Kokeiltiin seksiä, mutta vauva lähtikin syntymään vasta käynnistyksen tuloksena vko 42+0.
Nuorimmainen taas syntyi rankan siivouspäivän jälkeisenä yönä viikkoa ennen la:ta. Tiedä sitten, olisko mun rehkiminen sitten käynnistänyt synnytyksen...
Voimia loppuraskauteen! : )
eikä mikään oo toiminu. Se syntyy, ku sen aika on. Se, mitä eniten tarvit, on kärsivällisyys. Yksikään lapsi ei oo mahaan jääny.. Kävin jopa vyöhyketerapiassa ns. käynnistyshieronnassa, eikä sekään mitään auttanu.. Keksi mielekästä tekemistä ja odota. :) kolme synnytystä 41+2, 40+3 ja 41+2 ja iso olin ja tuskastunu..
Kaikki raskaudet on menneet yliaikaisiksi. 2 synnytystä olen saanut käyntiin tulisella ruualla. Toisella kerralla laitoin ainoastaan reilusti valkopippuria leivälle. Synnytyssupistukset on molemmilla kerroilla käynnistyneet puolen vuorokauden kuluessa tulisen ruuan syönnistä.
Tiedoksi, että vauva syntyy, kun on valmis siihen, jos vauva syntyy ennenkuin on valmis tämä saatta alkuun olla hyvinkin itkuinen ilman syytä.
että vauva syntyy kun aika on.
Mutta aikani kuluksi sitä voisi taas kokeilla näitä hauskoja kummallisuuksia ihan omaksi iloksi. :D Sattuisi pian vaikka onnistamaan...;)
ap, jolla jo useampia lapsia...
sauna, siivous ja seksi.
Kokemusta on, että ainakin viimeinen toimi. En tosin suosittele, sillä jos aika ei ole muuten kypsä, synnytys veeenyyyyyy. Itse synnytin omakäynnistämäämme 28 tuntia. Jeps. EN SUOSITTELE!