Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkosektion valinnut vastaa kysymyksiinne.

Vierailija
08.03.2010 |

Olkaa hyvät.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelottiko sektio?

mielenkiinnosta, sillä itselleni pahin pelko olisi joutua sektioon, koska pelkään hirveästi kaikkia toimenpiteitä. pelkäsin kyllä synnytystäkin, mutta se tuntui kahdesta pahasta pienemmältä.

Vierailija
2/15 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi pelkosektiota takana ja olen enemmän kuin onnellinen, ettei tarvinnut kitua ja kärsiä. Pelkäsin tietenkin myös sektiota järjettömästi mutta vähemmän kuin alatiesynnytystä ja muiden armoille joutumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti pienin tuli pelkosektiolla?

t: kerran alatiesynnytyksen kokenut ja siitä viisastunut pelkosektioitu

Vierailija
4/15 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pelko vaan paheni synnytyksen aikana ja kun parin vuorokauden jälkeen vietiin leikkuriin, olin pelkästään helpottunut että sektion saan!

ei siis ap

Vierailija
5/15 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kokemuksia suunnitellusta sektiosta... olen synnyttänyt kerran kiireellisellä sektiolla ja nyt viikon sisään pitäisi tehdä päätös toisen lapsen synnytystavasta.

Vierailija
6/15 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Haluaisin kokemuksia suunnitellusta sektiosta... olen synnyttänyt kerran kiireellisellä sektiolla ja nyt viikon sisään pitäisi tehdä päätös toisen lapsen synnytystavasta.

Vierailija
7/15 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua pelottanut synnytys yhtään, mutta nyt kun olen sen kokenut, en aio kokea sitä enää koskaan.. ellei jotain yllättävää tapahdu.

-AP

pelottiko sektio?

mielenkiinnosta, sillä itselleni pahin pelko olisi joutua sektioon, koska pelkään hirveästi kaikkia toimenpiteitä. pelkäsin kyllä synnytystäkin, mutta se tuntui kahdesta pahasta pienemmältä.

Vierailija
8/15 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tehnyt ja täysin varma tästä päätöksestäni.

-AP

Vierailija
9/15 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaat halvaantuneena maha auki pystymättä itse vaikuttamaan tilanteeseen mitenkään.

Miksi tämä ei kauhistuta sinua?

Vierailija
10/15 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

olen nyt 36. viikolla ja viikon päästä tosiaan pitäisi tietää. Tähän asti olen ollut varma siitä, että sektiota ei enää ikinä, mutta nyt rupesin epäröimään... Ilmeisesti sinulle siis pelkosektiota ei ole vielä tehty?

t. 8

Vierailija
11/15 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niinkään ole olla toisten armoilla.

Voisin tosin kuvitella tämän johtuvan siitä, että leikkaus ei ole kidutus - kidutuksessa on täysin toisten armoilla siitä, saako kipulääkettä, leikataanko, jos on tarve ja koska ja kuinka monta tuntia sitä ennen jotuu kitumaan yms. Leikkauksessa on ensinnäkin puudutettu ja päätökset asian etenemisestä ovat aika selkeät, vs. synnytys.

-ap

Makaat halvaantuneena maha auki pystymättä itse vaikuttamaan tilanteeseen mitenkään.

Miksi tämä ei kauhistuta sinua?

Vierailija
12/15 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä sinua. En osannut pelätä luonnollista synnytystä lainkaan, mutta sektiota pelkäsin ihan hirveästi (kuten muitakin leikkauksia). Mutta niinpä vaan jouduin suunniteltuun sektioon sekä kiireelliseen sektioon. Suunniteltu oli hirveä (myös toipuminen), mutta kiireellinen oli ihan ok. Silti valitsisin alatiesynnytyksen, jos voisin.

Vierailija
13/15 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vaan sen, että en alateitse synnytä enää ikinä, koska se sattuu enemmän kuin mikään ja pelkään, että - rehellisesti - tapan itseni, jos joudun tilanteeseen vielä toiste.

-AP

olen nyt 36. viikolla ja viikon päästä tosiaan pitäisi tietää. Tähän asti olen ollut varma siitä, että sektiota ei enää ikinä, mutta nyt rupesin epäröimään... Ilmeisesti sinulle siis pelkosektiota ei ole vielä tehty?

t. 8

Vierailija
14/15 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siinäpä kaikki, mitä minulla on asiaan sanottavaa.

- AP

ymmärrä sinua. En osannut pelätä luonnollista synnytystä lainkaan, mutta sektiota pelkäsin ihan hirveästi (kuten muitakin leikkauksia). Mutta niinpä vaan jouduin suunniteltuun sektioon sekä kiireelliseen sektioon. Suunniteltu oli hirveä (myös toipuminen), mutta kiireellinen oli ihan ok. Silti valitsisin alatiesynnytyksen, jos voisin.

Vierailija
15/15 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siinäpä kaikki, mitä minulla on asiaan sanottavaa.

- AP

Ja lisäksi ne kaksi sektiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi