Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatko enää nukuttaa vauvaasi ulkona?

Vierailija
08.03.2010 |

Miten tämä vaikuttaa omaan toimintaasi?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta mitenkään sillä uskon edelleen siihen, että oma kotipihamme on turvallinen paikka nukuttaa vauvaa.

Vierailija
2/31 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siepatun lapsen äiti ajatteli näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksivuotiaalla niitä päiväunia omalla terassilla onkin riittänyt... Joka päivä vetää 2,5-3 tunnin unoset.

Ei tämä maailma johonkin yhteen pölöjään jossain päin Suomea kaadu.

Vierailija
4/31 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ihan kuin tähänkin saakka. en jätä vauvaa koskaan yksin ulos.

Vierailija
5/31 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nukuta lapsiani ulkona ellen ole itte niitten kanssa siellä ulkona.

Vierailija
6/31 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koskaan. että lähtisin viemään vaikka roskia tai hakemaan postia, voin tehdä sen ihan hyvin vauvan kanssakin samalla kun olen jonnekin lähdössä.

Vierailija
7/31 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nukkuu tästä eteenpäinkin

Vierailija
8/31 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parvekkeella kolmannessa kerroksessa:) Aika Spiderman saa olla jos tuolta meinaa kaapata!

Vierailija
9/31 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän piha on turvallinen ja tänne ei kukaan pääse ilman että huomaan. Naapurin koira pitää huolen ettei kukaan tule kävellen (käy siis päälle jos tuntematon) ja auton kuulen heti jos pihaan tulee.. :D Haulikko löytyy myös joten tervetuloa yrittämään :P

Vierailija
10/31 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kun ei edes mistään suunnasta näe, onko vaunut pihassa vai ei. Talon ja autotallin välissä on kapea katettu käytävä, johon ei tieltä näy. Ja itkuhälytin toimii. Turvakamera on myös ja hämärällä syttyy lamput liiketunnistimella. Eiköhän näillä pärjää :)

Vierailija
11/31 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että ei sun kohdalle tule?. Mammat uskomattomnan tyhmiä, kun jättävät vauvan valvomatta nukkumaan pihalle ja tyytyväisenä sisällä syövät munkkipossua ja ryystävät kahvia..

Minä en todellakaan jätä, itse ulkoilen samalla koiran kanssa ja vauva nukkuu vaunuissa.

Ei vaikuta mitenkään sillä uskon edelleen siihen, että oma kotipihamme on turvallinen paikka nukuttaa vauvaa.

Vierailija
12/31 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen nukutin aina, ja vahdin myös koko ajan.

Vierailija
13/31 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tuo muuten päikkäreitä nukkuisi ikinä.

Omakotitalon pihassa ikkunan alla nukkuu (riittävän kaukana seinästä, ettei MAHDOLLISESTI katolta tippuva lumi aiheuta katastrofia).

Mä olen tosin niin neuroottinen, että mulla pitää olla näköyhteys LÄHES kokoajan. Lisäksi... tohon pihaan ei taida päästä edes kissa, ilman, että terrierimme aloittaa sellaisen konsertin, että kuurompikin huomaa ;)

Vierailija
14/31 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen antaa vauvan nukkua ulkona. Tosin meidän "vauva" on jo 1v5kk, mutta kun unet eivät sisällä maita kuitenkaan.. Itkuhälyytin huipputehokas ja kyllä mä tuosta ikkunasta katselen että vaunut on paikallaan. Toki poju myös ilmoittaisi, jos joku tulee käpälöimään eli herää heti.

Vierailija
15/31 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin aika taitava kiipeilijä saa olla. Me asutaan neljännessä kerroksessa ja matkaa alas on n. 10m. Yleensä kun käydään vierailulla ihmisillä jotka asuu omakotitalossa niin vauva on sijoitettu joko takapihalle tai jonkin ikkunan eteen ja itkuhälytin ikkunapöydälle tai joskus on laitettu vähän piiloon että sitä itkuhälytintä ei heti huomaa. Meillä on philipsin itkuhälytin ja se on tosi herkkä.

Vierailija
16/31 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilla voi jattaa pienen vauvan nukkumaan ulos ja oviakaan emme lukitse yoksi :O

Vierailija
17/31 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettanut vauvan nukkumaan päiväunet sisällä ja tästedeskin nukutan päiväunille sisällä. Eli ei vaikuta mun toimintaani. Mutta ulos en nukuta lasta yksin. Lapsi saa torkkua tai olla hereillä vaunuissa kun mennään kauppaan, ostoksille, kahville tms.

Vierailija
18/31 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on suojainen pihapiiri, ulko-ovi on useimmiten auki ja auton avaimet virtalukossa... Jos sattuisi niin paska mäihä käymään, että joku murjaaharaiskaajaryöstäjä tänne eksyisi, niin huonostihan meille kävis. Mutta en ala koko elämääni pelkäämään sen vuoksi, mitä mahdollisesti voisi tapahtua, kun todennäköisyys on äärettömän pieni.

Vierailija
19/31 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasan 2 taloa ja 2 perhetta asuu, tie yksityinen ja umpikuja, ei eksy vieraita edes vahingossa.

Vauva nukkuu kuistilla. Munkkipossua ei valitettavasti ole... kahvia tekis mieli.

Vierailija
20/31 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä vaikuttaa omaan toimintaasi?

koska Helsingin keskustassa asuvana en luonnollisesti jättäisi vauvaa yksin ulos nukkumaan, en myöskään tuuletusparvekkeelle. Onneksi meillä on oma partsi, missä voi hyvin nukuttaa (ei ole kadullepäin).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi