Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Alkuraskauden ultra yksityityisellä JLK
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Mä olen käynyt 3 kertaa alkuraskaudenultrassa, 2 ensimmäistä kertaa kävin Helsingin Väestöliiton yksityisen neuvolan puolella, lääkärin vastaan otolla. (Eka mun raskaus kuitenkin päättyi keskenmenoon, lähes heti, vuoto alkoi samana pvänä kun oli ultra ja uutiset ei ollut silloin kivoja...)
Nyt toista odottaessani kävin Helsingin Bulevardin Gynekologisella (on siis lääkärikeskusyhtymää) lääkärin vastaan otolla, ja tuo samainen lääkäri on hoitanut minua koko tämän raskauden ajan, rv nyt 35 +5.
Maksoi jotain n. 180€, mistä siis kela korvaa osan.
Merili&möhkö