Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsenköhän enää ikinä takaisin työelämään?

Vierailija
08.03.2010 |

Yksi lapsistamme kuoli kohta 1,5v sitten ja olen sen jälkeen ollut suurimman osan ajasta sairaslomalla. Tytön kuolemaa osattiin kyllä odottaa, mutta silti siitä toipuminen on vienyt aikaa. Ensimmäisen kerran yritin palata töihin kun tytön kuolemasta oli puolisen vuotta ja tuon jälkeen olen yrittänyt töihin paluuta muutaman kuukauden välein huonolla menestyksellä.

Toisaalta sitä kaipais jo muutakin tähän elämään ja osasyy siihen, ettei töihin paluu ole onnistunut saattaa olla se, että työskentelen lasten parissa. Olen myös harkinnut, että toteuttaisin haaveeni ja perustaisin oman yrityksen, mutta taloudellisesti plus muista syistä se on mahdollista ehkä vuoden päästä. Enkä kyllä enää vuotta haluaisi vaan olla kotona, mutta töihin paluukin tuntuu mahdottomalta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdat alaa, siis opiskelet uuden ammatin. Minä en kyennyt enää menetettyäni kaksi lastamme niin työskentelemään lasten parissa ja vuosi toisen lapsemme kuolemasta hakeuduin opiskelemaan uutta alaa.

Jos kuitenkin joudut vielä vuoden vain olemaan niin hanki uusia harrastuksia, tapaa ystäviä ja jos niitä ei ole niin etsi niitä ja treffaile heidän kanssaan ja keksi muutenkin paljon aktiviteettia elämääsi, jotta et ainakaan masentuisi kun ei ole mitään tekemistä.

Vierailija
2/2 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta mitä voi vanhemmalle tapahtua. Miten voi samassa perheessä menettää kaksi lasta, onnettomuusko? Ei tarvitse vastata, kunhan vain kauhistelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä