Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa kaunis lapsi

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko lapsi muuta ollakaan kuin kaunis, kun äiti on niin tajuttoman kaunis?

Vierailija
2/21 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttävät oudoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka toinen vanhemmista olisi todella kaunis. On niitäkin nähty. Ei mene 1:1 tietenkään.

Vierailija
4/21 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen ja väitän, että omamme oli paljon kauniimpi samanikäisenä ja on edelleen. Tämä ei ole vain minun ja läheisten mielipide vaan saan jatkiuvasti kuulla siitä ihan kadullakin kuinka kaunis lapsi meillä on. Tätä kuulee ihan kaikenikäisten suusta ja jatkuvasti ja jopa pienten tyttöjen kuuleen tätä ihastelevan. Lapsivalokuvaajakin ihasteli ja päivitteli asiaa.

Puen lapseni kauniisti, mutta tästä ei ole pelkästään kyse. Kaunis on, vaikka sen itse sanonkin ja vieläkin ihastelen lastani liki päivittäin itsekin, vaikka hän kohta jo kolme täyttää.

Lapsemme on hyvin vaalea ja sinisilmäinen ja hänellä on sopusuhtainen vartalo ja kauniit kasvojen piirteet.

Aikoinaan ajattelin, että lapseni on varmaan hieman oudon näköinen kun syntyy (kumma pelko) ja sitten tulikin näin kaunis lapsi. Voihan tuo olla, että iän myötä muuttuu, mutta kaunis on varmaan katsella vauva- ja leikki-iänkin jälkeen.

Vierailija
5/21 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallinen vauva minusta,tokihan äiti kaunis mutta en näe kyllä mitään erityisen kaunista tuossa vauvassa.

Vierailija
6/21 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun silmääni mitenkään nätiltä näytä. Hiukan keskivertoa omituisemman rumalta mielestäni.

Toki ihan nätti, siinä missä kaikki tuonikäiset lapset. Tuon ikäisistä itse en ainakaan osaa oikein sanoa juuta tai jaata.......

Vierailija
7/21 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuta auki niinku hammaslääkärillä oltais??? Taavitsainen on samanlainen aukoja. Onko muka jotenkin hienoa halivuudmeininkiä??? En välittäis tsekata toisten nielurisoja ;) Ärsyttääkö muita?

Vierailija
8/21 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuset sirriäiset niin söpöjä. Tietysti myös kasvonpiirteet vaikuttavat.

Oikein söpö vauva

Vierailija
9/21 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun lapseni on paljon kauniimpi.Niinhän ne aina:DD

Vierailija
10/21 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi voi olla hyvinkin kaunis, mutta sitä ei kyllä tuosta kuvasta näe. Ihan perusvauvalta näyttää, nyrkki naaman edessä. Enemmän huomiota saa ehdottomasti äidin iso suu.

suuta auki niinku hammaslääkärillä oltais??? Taavitsainen on samanlainen aukoja. Onko muka jotenkin hienoa halivuudmeininkiä??? En välittäis tsekata toisten nielurisoja ;) Ärsyttääkö muita?

Vierailija
11/21 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei tod. kaunis...

Vierailija
12/21 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavis pulipäävauva. Ei mitenkään erityisen kaunis tai edes suloinen.

Vierailija
13/21 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Sieviset tiedä ettei pientä vauvaa saa istuttaa?

Vierailija
14/21 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki myös tuttujen:) Emme saa käydä koskaan edes kaupassa rauhassa kun aina pysäytetään ja aletaan päivittelemään lapsen kauneutta. Jopa teini-ikäiset nuoretkin ihastelevat, mutta mummot ovat se suurin ihastelija ryhmä. Vähän pelottaa, että tytöstä tulee leuhka kun jatkivasti ylistetään kauneutta, mutta toki olen ylpeä. Yleensä vielä lisätään, että ihan äitinsä näköinen;)

Vierailija
15/21 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne just on mm. keskosia joilla kaikenlaisia ongelmia. Ihme kun pienuutta ihannoidaan jo vauvoilla ja normikokoiset vauvat jättejä ja rumia. Taas niitä höpö höpö mammoja...

Pikkuset sirriäiset niin söpöjä. Tietysti myös kasvonpiirteet vaikuttavat.

Oikein söpö vauva

Vierailija
16/21 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki myös tuttujen:) Emme saa käydä koskaan edes kaupassa rauhassa kun aina pysäytetään ja aletaan päivittelemään lapsen kauneutta. Jopa teini-ikäiset nuoretkin ihastelevat, mutta mummot ovat se suurin ihastelija ryhmä. Vähän pelottaa, että tytöstä tulee leuhka kun jatkivasti ylistetään kauneutta, mutta toki olen ylpeä. Yleensä vielä lisätään, että ihan äitinsä näköinen;)

Vierailija
17/21 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta äiti näyttää vähän vihaiselta ja siltä kuin aikoisi juuri puraista jotakuta. Vähän pelottava.

Vierailija
18/21 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta kaikki lapset ovat kauniita melkein kaikki mutta ainahan se oma lapsi on kaunein

Vierailija
19/21 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvan tänne. Olisi ihana nähdä oikeasti kaunis vauva kun tuo kuvan vaaveli ei nyt niin erikoinen ollut.

Vierailija
20/21 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, että myös tv:stä tutut ilahduttavat meitä säännöllisesti omilla mainosteksteillään.

On kyllä tosissaan aivan poikkeuksellisen täydellisiä nuo Sievisten ja Linda Lampeniuksen ja Marttiinan lapset. Täysin eri sarjassa painivat niin ulkoisesti kuin muutenkin kuin nämä irl nähdyt tavisten lapset!