Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paljon pitäisi olla kohdunkaulan pituus?mulla n.1,5cm

Vierailija
07.03.2010 |

mitattu 2 viikkoa sitten jolloin olin viikolla 32+6

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai se sormiin tuntuva pituus? Mulla koko pituus on 5cm, ei ole koskaan lyhentynyt ennen synnytystä.

Vierailija
2/6 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo lyhyyden takia.bakteeriviljely otettiin,ei ilmeisesti ole koska ei ole mitään kuulunut tuloksista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtelee, mutta se alaraja, jonka alle alkaa esiintyä tilastollisesti merkittävä määrä ennenaikaisia synnytyksiä, on 2,5 cm. Eli onhan tuo lyhyt, mutta ei se silti vielä sano meneekö loppuun asti vai ei.

Vierailija
4/6 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa mitään hätää sit ole, jos alkaa syntymään niin eivät enää estelekään.

Vierailija
5/6 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa mitään hätää sit ole, jos alkaa syntymään niin eivät enää estelekään.

Eli tosiaan vähän outoa sitä pituutta enää tässä vaiheessa tarkistaakaan, jos johonkin toimenpiteisiin olisi ryhdytty (vuodelepo, supistuksia estävät lääkkeet) niin ne olisi pitänyt aloittaa jo kun tuo lyhentynyt kohdunkaula todettiin eli silloin 2 vkoa sitten. Noilla viikoilla tosiaan vauvan annetaan jo tulla, jos on tullakseen.

Vierailija
6/6 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sit kyl antanu mitään ohjeitakaan,että pitäisi levätä ym.Vauva on kyllä jo lähes 2kg(2vkoa sitten 1800g)että hyvinhän se selviäisi jo nyt.toinen lapseni oli vain reilu 2kg syntyessään täysiaikaisena

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi