Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mulla on valinnan paikka elämässä, psykologille vai ennustajalle?
07.03.2010 |
Ajattelin mennä psykologin tai jonkun mielenterveysihmisen luokse juttelemaan elämästäni, mä voin hyvin, mutta valintoja on tehtävä. Meinasin että joku ulkopuolinen voisi auttaa ymmärtämään ja hyväksymään asioita.
Sitten tuli mieleen että ennustaja voisi auttaa mua myös.... olen aina ollut herkkä ja uskon näihin asioihin...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mieti nyt vähän