Miksiköhän Juha Veijonen vaihdettiin pois
Vareksesta?
Kommentit (22)
Palkkatoivomus ja tuottajan tarjous eivät ole kohdanneet.
tehty jo useammaksi vuodeksi? Kai siitä palkkiosta on silloin sovittu...
Eli Solarhan julkisti Veijosen palkkion jo muutamia viikkoja sitten, eli sopimus oli silloin tehty. Kyseessähän on, oliko se nyt 2 teatterielokuvaa ja kolme tv-leffaa? Summa voi tuntua suurelta, mutta työtäkin on paljon.
Mua rupesi kiinnostamaan, että saako Reini saman palkan samasta työstä, vai neuvotteleeko Solar uuden miehen palkan pienemmäksi.
Epäilen syyksi sitä, ettei Veijonen täyttänyt omaa sopimusvelvoitettaan, eli hoitanut itseään sellaiseen kuntoon että kestää kuvaukset ja myy lippuja.
Niin ehtonahan oli että Juhan pitää saada itsensä pian uuteen kuosiin. Eli lihasta ja painoa lisää.
Mitä jos tässä asiassa on lievästi alkoholistille tullut ongelma?
Veijosen Alkossa sellaisissa dagen-efter-vanha-viina-katse-harittaa -meiningeissä hakemassa lisää juotavaa, että jotenkin tää uutinen ei yllättänyt.
Jokin aika sitten kehuskeli olleensa 10 vuotta tupakoimatta, mutta harmi jos alkoholi noin maistuu. Eikös se ole Suomen parhaiten palkattuja näyttelijöitä.
kenen terveys kestäisi moista monen vuoden yhtä jaksoa purkkiin laittamista. Hyvä jos joku löytyi tilalle...
Rolf Lassgård Wallanderina, erilaisten CSI-sarjojen näyttelijät, John Thaw Morsena, Jukka Puotila Kotikadussa (ja samalla Kansallisteatterissa), Täydellisten naisten ja Sinkkuelämän näyttelijättäret, Hugh Laurie Housena ...
Vai oliko kysymys ironiaa, jota en vain tajunnut? :D
kenen terveys kestäisi moista monen vuoden yhtä jaksoa purkkiin laittamista. Hyvä jos joku löytyi tilalle...
no Reini nyt vasta juopolta näyttääkin!
Ja jos ei oikeesti oo juoppo niin sehän on plussaa!
että mä oon kerran tavannut Antti Reinin! Tai ehkä kaks kertaa? Oli, tai ehkäpä on vieläkin, erään tutun kaveri. Juttelin hetken miehen kanssa baarissa, ja vaikutti oikein mukavalta hepulta, ainakin siinä tilanteessa.
Jopa paremmin kuin Veijonen.
Reini on sellainen seksikäs puolirosvon ja hieman alkoholisoituneen näköinen "pahis", joka sitten kuitenkin on "hyvis". Eli loistava valinta uudeksi Varekseksi!
Jopa paremmin kuin Veijonen. Reini on sellainen seksikäs puolirosvon ja hieman alkoholisoituneen näköinen "pahis", joka sitten kuitenkin on "hyvis". Eli loistava valinta uudeksi Varekseksi!
Minusta molemmat noista miehistä on sellaisia kriminaalin ja rentun näköisiä, mutta silti ehsottomasti ei-luusereita (puhun siis ulkonäöstä ja olemuksesta, en tunne kumpaakaan). Just sellaisia klassisia naisia viehättäviä pahoja poikia.
Veijosen Alkossa sellaisissa dagen-efter-vanha-viina-katse-harittaa -meiningeissä hakemassa lisää juotavaa, että jotenkin tää uutinen ei yllättänyt.
Mä jotenkin diggaan Juha Veijosesta tosi paljon, siinä on tosi paljon karismaa ja vaikka ei ole klassisen hyvä näköinen mies, niin siinä on jotenkin sitä ÄIJÄÄ! :-)
hyviä ja karismaattisia. Mutta Antti Reini on kaiken kukkuraksi vielä todella komea!
Antti Reini on ihan käsittämättömän seksikäs!
Mä en ole pitänyt Veijosesta koskaan. En ikinä. Vastenmielinen äijä.
Ei nyt ihan iloisena Veijonen lähtenyt ainakaan HeSan ja Iltiksen nettilehtien mukaan.
Reini on hyvä vaihtoehto. Vaikka en ole koskaan Vareksia lukenut, enkä tule katsomaan koskaan yhtään leffaa vapaaehtoisesti...
Palkkatoivomus ja tuottajan tarjous eivät ole kohdanneet.
tehty jo useammaksi vuodeksi? Kai siitä palkkiosta on silloin sovittu...
aukea väelle. Veijonen jauhaa ja luulee liikaa itsestään. Liika napsuilu on liikaa kenelle tahansa tuottajalle, sitä paitsi ei yhtään Mäen Vares-tyyppi, jos lienee Reinikään!