Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei n 40v normaalipainoiset! Roikkuuko teillä kroppa vai onko vielä ihan kiinteä?

Vierailija
07.03.2010 |

Mä olen pian 40 ja huomasin, että koko kroppa on ihan "valahtanut", jos otan vaikka nilkasta kiinni, niin sitä ihoa voi nostaa ylöspäin pohjetta kohti useita senttejä ja sama koko jalan mitalla :( Myös takapuoli roikkuu, vatsanahka, tissit ja kasvoissakin huomaa "valumista" posket on valuneet alaspäin ja leuan alle kertyy löysää..

Aika ankeeta! Mites teillä muilla?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysää synnytysten jäljiltä....toiveissa saada sekin pois tässä kun kuntosalikäynnit juuri aloitin:)

t. 12 lapsen äiti

Vierailija
2/20 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysää synnytysten jäljiltä....toiveissa saada sekin pois tässä kun kuntosalikäynnit juuri aloitin:)

t. 12 lapsen äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän myös kiinteyttäviä voiteita kasvojen ja kaulan alueella. Molemmista on apua, kuntosaliharjoitteluista etenkin, mutta kyllä ikääntymisen kropasta silti huomaa. Siis vaikka olen nyt timmimmässä kunnossa kuin 25-vuotiaana, niin sellainen nuoruuden hehku on kaikkialta hävinnyt. Toki lasten saaminen on vaikuttanut eniten, etenkin rintoihin. Onko niille mitään tehtävissä, esim. joku voide? Kauneusleikkauksiin en nyt kuitenkaan ole menossa, eli ihan sujut vanhemisen kanssa olen,

Vierailija
4/20 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 43 v enkä ole tuollaista huomannut

Vierailija
5/20 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon timmimpi kuin 25-vuotiaana. Käyn monta kertaa viikossa salilla ja jumpissa, ei ole mikään paikka päässyt repsottamaan. Vaatekokoni on 2 numeroa pienempi kuin 25-vuotiaana.

Vierailija
6/20 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppaan ahkerasta. Pakarani ovat kuin nuorella tytöllä.

Vierailija
7/20 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ovatkaan.

Nauratti työpaikan nelikymppinen, joka ihmetteli miten luokkakokouksessa KAIKKI MUUT olivat niin vanhentuneet...

Vierailija
8/20 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se kroppa vähän erilainen. Se on muhkuraisempi, rinnat ovat kamalat riippurinnat, mutta ei kyllä minulla tuota ihoa nyt ylös nostaa voi. Käyn säännöllisesti jumpassa, joten takapuoli on oikealla paikalla. No, reisien iho on jotenkin valuvampaa, sinänsä omituista, miksiköhän, koska takapuoli ei roiku. Ja alleja treenaan jatkuvasti, joten nekään ei roiku.

suurkuluttaja :-). Tai no, kun äitiäni katson, niin ongelmani ei tulekaan olemaan naaman valuminen. Silmäluomeni eivät alakaan koskaan roikkumaan. Äitiäni katsoen tulen kyllä saamaan kaksoisleuna, mutta vielä ei ole siitä merkkiä.

Vierailija
9/20 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistuin poistamaan toisen kappaleen alusta aloituksen: olen rasvateollisuuden suurkuluttaja.

Vierailija
10/20 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantio on muuttunut jotenkin ruman neliönmuotoiseksi, se vanhentaa koko figuuria. Reidet ovat muhkuraiset ja löysät - vaikka olen melko hoikka - 175cm/67kg.

Pienet rintani ovat edelleen melkoisen kiinteät, vaikka minulla on 3 lasta.

Käsivarsiin on alkanut ilmaantumaan selluliittiä; se on ehkä pahinta, koska sen piilottaminen on vähän työlästä -enkä todellakaan halua näyttää sitä kenellekään.

( Alankin ehkä kohta pukeutumaan kuten Karl Lagerfeldt; ei näy leuka, eikä käsivarret, ei lantio niin ikään, eikä juur mikään muukaan:DD )

Naamasta: leukaperät - joita mulla on hyvin niukasti muutenkin - roikkuu, eli nenän ja suupielten väliin on tullut sellanen ruma uurre ja on ilmaantunut myös aavistus ns. marsupusseja.

Naamani on kaventunut entisestään ja sehän vanhentaa myös. Otsassa monta vaakasuoraa uurretta ja sibeliusryppy on toooooodella syvä.

Kasvoille käytän lähinnä Lancomen( niitä mustissa purkeissa olevia) voiteita ja ne ovat kyllä kirkastaneet ihon pintaa ja tietyllä tavalla - toimineet oikeasti.

Ryppyjä mulla ei ole paljoakaan, ennemminkin epäpuhtauksia mm. suun ympärillä.

Mikä neuvoksi? No ainakin kuntosali + uinti - joogaa, pilatesta yms olen kokeillut, mutta en jaksa niissä käydä; en ehdi sitoutumaan aikatauluihin, eivätkä ne tuota myöskään tulosta yhtä nopeasti, kuin esim. kuntosali, joten motivaatio ei myöskään oikein jaksa pysyä yllä.

Olenpa harkinnut myös, että 40v lahjaksi itselleni ostan jonkun kevyen, pienen, muille lähes näkymätömän kauneuskirurgisen operaation, esim. hydrauliinihapporuiskeen tai botoxia sibeliusryppyyn.

( siis jos en tee sitä jo aiemmin )

Mulla ainakin on välillä 34 - 38v tapahtunut suuria muutoksia ihon ja kokonaisulkonäön osalta. Eikä voi mitään, prkele...

Vierailija
11/20 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin kirjoitukseni uudelleen ja täytyy nyt sen verran korjata, että asiat ei siis ole ulkopuolisten mielestä varmaankaan niin huonosti, mitä annoin omasta puolestani ymmärtää: olen tod. näk ihmisten silmissä melko hyvännäköinen edelleen - he kun eivät näe vaatteideni alle.

Vierailija
12/20 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä ihon kimmoisuus on vähentynyt. Varsinkin sormista ikääntymisen näkee, ne on ihan ryppyiset. Vatsanahka on 5 lapsen jäljiltä auttamatta roikkuva. Kasvot ei vielä roiku, ei ole ylipainoakaan. Rintoja on tuskin nimeksikään mutta eipä niitä ollut ennen raskauksiakaan. Joku muu varmaan minuna hankkisi niihin täytettä.

Ryppyvoiteisiin en usko kyllä ollenkaan. Parasta suojautua liialta auringolta ja olla polttamatta tupakkaa. Ja hyväksyä jotenkin että ulkonäkö saa muuttua ja että iän merkit eivät ole yhtä kuin rumuus.

Vierailija
13/20 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kuin mm. silmät olisivat syvemmällä päässä. Eilen katselin kevätauringon paistassa auton peilistä että on taas uusia naururyppyjä silmän alapuolella. Juonteet nenästä kohti suupieliäkin löytyvät.

Mutta kysymykseen. En ole kiinteä, mutta en harrasta myöskään liikuntaa tarpeeksi.

Miellän itseni paljon nuoremman näköiseksi kuin oikeasti olen. Lehtikuvissa voin ihmetellä omanikäiseni vanhentumista. Totuus selviää kyllä omistakin valokuvista. Eli samanlainen 37- vuotias olen kuin muutkin =)

Vierailija
14/20 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa on alkanut rupsahtaa nopeaan tahtiin. Olen huomannut muutoksen parin viimeisen vuoden aikana. Kaulassa on löysää, suun ympärille on tullut juonteet, otsassa on kaksi uurretta ja vastanahka roikkuu kun kumarrun eteenpäin.

Harmittaa kyllä tämä rapistuminen. Kasvoihin pitäisi saada jostain rasvaa, niin ei näyttäisi niin ryppyiseltä, mutta kasvoni ovat todella kapeat, joten minkäs teen - auttaisikohan botox?

Vierailija
15/20 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ikävän ilmeetön. Miksei saisi olla ryppyjä? Miltähän mahtaa näyttää vanhuksina nuo kaikki silikonoidut ja botoxoidut vahanuket. Varmaan aika luonnottomilta.

Vierailija
16/20 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää minulla 50, ja kyllähän sen huomaa. Kaula ja posket roikkuvat jo aika selvästi ja takamuksen muoto on muuttunut matalammaksi, jolloin näkyy selvemmin, että se jatkuu suht alas. Rinnat eivät varsinaisesti roiku, mutta sijaitsevat alemapana kuin nuorena. Allejakin voi hyvällä tahdolla huomata. Näytän kuitenkin ikäisekseni hyvältä, koska vartalo oli paras puoleni nuorenakin. Suhteellinen etu on säilynyt.

Vierailija
17/20 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se selittäisi sen, miksi mulla tuntuu noi kasvojen rypyt lisääntyvän. Viimeksi tänä aamuna löysin ennen sileistä poskipäistä aavistuksenomaisia uurteiden lupauksia. Luomirajaan ilmekurtut on jo vakiintuneet... totesin, että tästä se lähtee. Yleisilme mulla on lähtenyt epämääräisesti väsähtämään tuosta n. 39:stä lähtien.

Kroppa ei kylläkään roiku, mikä on hyvä. Takapuoli kiinteä, rinnat pystyt. Ei roikkuvia reisiläskejä tai alleja. Vatsanahassa ihan vähän ylimääräistä löysyyttä, joka näkyy vain silloin, kun jännitän vatsalihaksia sopivasti. Mut joo, täältä tullaan.

Vierailija
18/20 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppani on ihan yhtä hyvä kuin 20 vuotta sitten. Raskausarpia on mutta niitä tuskin huomaa. Naamavärkki on vähän kärsineempi mutta kroppani on vielä oikein hyvä.

Vierailija
19/20 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kasvoissa leukaperissä vähän muutosta, pakaran alle tuliviimevuonna poimut (pahuksen salitreeni pienensi persettä) jotka onneksi korjaantumassa, vatsassa päärynänmuotoinen matala alue siinä mistä raskaudet (4) on venyttäneet mutta sivuilta timmi. Ei ryppyjä decoltessa eikä kaulassa vielä, kasvoissa muutama. Rinnat entisellään, kiinteät ja pienet. 1 raskausarpi molemmissa reisissä.

Joko ihmiset on ylettömän kohteliaita tai sitten näytän edelleen 40+

n 50+

Vierailija
20/20 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2010 klo 16:37"]

kuin ovatkaan.
Nauratti työpaikan nelikymppinen, joka ihmetteli miten luokkakokouksessa KAIKKI MUUT olivat niin vanhentuneet...

[/quote]

Hah-hah. En kai vain ollut minä? Vuosi täsmää. Kun et nähtävästi silloin ymmärtänyt, voin nyt vääntää rautalangasta: se oli itseironiaa.