Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mulla rintasyöpä?

Vierailija
07.03.2010 |

Oikeassa rinnassa on oikeassa reunassa patti, iso. Se on kipeä. Imetän, rinnan tyhjennys ei auta eli patti ei häviä. Kipu alkoi eilen, patin huomasin eilen. Vai voiko maitotiehyt olla niin tukossa, että ei aukea, vaikka olen koko yöt imettänyt siitä rinnasta. Auttakaa joku!!!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukkeentunut maitorauhanen kun kerran imetät. Seuraa tilannetta ja jos patti pysyy nin käy mammografiassa. Se on muutenkin halpa henkivakuutus naiselle kun rintasyöpään kuitenkin sairastuu elämänsä aikana reilut 10% naisista ja ko. tutkimus maksaa yksityiselläkin vain n. 80 euroa.

Mutta sun pattisi varmaan häviää ensi viikolla, joten yritä rauhoittua.

Vierailija
2/13 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hiero sitä pattia samalla kun imetät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieronut ja vaikka mitä, mutta ei auta:( ei kai syöpä näin äkkiä voi ilmestyä???

Vierailija
4/13 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ilmesty yhtäkkiä iso kasvainta. sulla on tukkeutunut maitorauhanen. laita jääkylmää maitorahkaa siihen kohtaan rintaa= poistaa tulehdusta ja auttaa ja siten tiehyet aukeaa. se kuuma vaan lisää turvotusta. jos sulle nousee kuume on sulla rintatulehdus ja saatat tarvita antibiootit. mutta kun imetät, vaihtele vauvan asentoa, varsinkin jos sulla on isot rinnat, jää osa rinnasta ilman tehokasta imua ja käy aikas helposti noin imetyksen alkuaikoina

Vierailija
5/13 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettämällä et välttämättä saa tukosta poistumaan, minä en ainakaan saanut. Aina tuli tuohon rinnan sivuosaan tukkeuma ja vaikka kuinka vaihtelin imetysasentoa, niin en saanut sitä pois.

Rintapumppu auttoi asiaa. Sillä rinnan sai kunnolla tyhjäksi.

Vierailija
6/13 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jo 9.5kk! Pumpulla lypsämällä ei tule maitoa ollenkaan. Kokeilen nyt sitten maitorahkaa, josko auttaisi. Kauhea kipu!

Vierailija
7/13 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tulehtunut maitorauhanen, mutta kasvaimen mahdollisuus täytyy sulkea pois.

Töissä näen ärhäkkää nopeasti kehittyvää rintäsyöpää, juuri vauvojen äideillä. Onneksi aika harvinainen!

Vierailija
8/13 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla kasvain? Kuinka nopeasti patti sitten ilmestyy? Entä kipu? Varasin lääkärin jo. Pelottaa.

Vierailija
9/13 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaimet ovat usein kivuttomia, rauhaset taas arkoja.

Älä pelkää, kaikki selviää.

-9

Vierailija
10/13 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voikun olis hyvä merkki! Kauhea paniikki iski. Eikö kasvain yleensä ole kipeä sitten? Mä ihmettelen, kun olen nyt 9.5 kk imettänyt ja muitakin lapsia on niin ei ole koskaan ennen ollut mitään tulehduksia. Alkuun on kyllä ollut tukoksia maitotiehyissä, mutta ovat auenneet imettämällä ja puristamalla lämpimällä.

Vierailija
11/13 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun syöpäkasvaimeni oli kipeä. en halua pelotella, mutta syöpäkasvain ei aina ole kivuton, vaikka niin sanotaankin.

Vierailija
12/13 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lääkärissä ja sain antibiotit(lääkäri ei edes vilkaissut rintaa) Söin illalla yhden tabletin. Yön imetyksessä patti hävisi ja nyt on taas ihan normaalit rinnat.

Ihanaa!!!

Vierailija
13/13 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno homma!