Nyt saatte arvostella minunkin kropan!
Ihan teidän arvostelijoiden iloksi nappasin kuvan. Jos vaikka kesäksi laittaisi itsensä kuntoon, nyt kun kunnolla haukutte.
[URL=http://www.aijaa.com/v.php?i=5860035.jpg][IMG]http://i8.aijaa.com/b/006…]
Kommentit (22)
tiukka vatsalihastreeni, jos haluaa pienestä pömpöstä eroon ;)
Ainoo miinus, alusvaatteet on eri paria.
mutta järeen kamalat alusvaatteet!
Taitaa ihan aavistuksen verran ekstraa olla, muttei tuo ollenkaan pahalta silti näytä.
Veikkaisin, että olet kokoa M/L?
Pikkusen jos kiinteytät paikkoja, ni kyl tuosta melkosen hottis kroppa tulee!
Täytyy kuitenkin peesata muita, että alusvaatteet voisivat olla miten sen nyt oikein sanoisin....kauniimpia. ;)
Puolustus rintsikoiden suhteen: Mulla on kyllä hiljattain hankittuja mustia push-uppeja läjä, mutta mulla turpoaa tuo varustus aina tähän aikaa kuukaudesta, eikä mahdu tavalliset liivini päälle. Enkä tosiaan nyt laittanut mitään nättiä teidän takianne, sori vaan :)
L-kokoa en sentään ole, S ja M sopii ihan hyvin.
Ei muuta tarvita. Sinulla ei ole ylipainoa, arpia tms. Jos haluat kovasti olla hirmuisen kiinteä ja laiha, niin sitten vaan vähän treeniä. Veikkaan, että mekko päällä olet oikein nätti!
olla edes saman väriset keskenään?
Puolustus rintsikoiden suhteen: Mulla on kyllä hiljattain hankittuja mustia push-uppeja läjä, mutta mulla turpoaa tuo varustus aina tähän aikaa kuukaudesta, eikä mahdu tavalliset liivini päälle. Enkä tosiaan nyt laittanut mitään nättiä teidän takianne, sori vaan :) L-kokoa en sentään ole, S ja M sopii ihan hyvin.
turpoamishetkiin tarkoitettuja mustia push-uppeja! =)
hyvä kroppa! taidat olla aika nuori? oon vähän kade...
Jos kerran olet kokoa S/M? Itse olen tosi hoikka ja pieni, joten vähän liian löysältä näyttää, mutta tajuan toki, että et ole mikään valas. Ehkä halusit vain ego-boostia?
Jumppaa sisäreisiä ja pohkeita, niin saat jalkoihin muotoa.
ego-boostia nimenomaan halusin (mies ei kehu kroppaani ikinä eikä kukaan muukaan), ja vähän motivaatiota tuohon kuntoilu-urakkaan. Vatsalihaksia en ole tehnyt 3 vuoteen. Mulla on pian 4-vuotias poika ja ikää mulla on yli 30.
järkyt alusvaatteet, kädet näyttää löysiltä niin kuin reidetkin, vatsa ihan ok.
jotain lihaksikkiata mammoja. Minusta sinulla oikein kaunis,naisellinen vartalo.ei tarvitse olla kiinteä ollakseen kaunis. Olet tosi hoikka,vatsan seudulta.kumpa minullakin olisi tuollainen kroppa!
alusvaatteilla saisit seksikkyyttä kehiin,ihan vaan vinkkinä miestäsi varten ;))
Mun mies ei muuten käytännössä ikinä näe mun alusvaatteita, nukun aina alasti. Meillä on sisällä niin kylmä, että täällä ei tosiaankaan alusvaatteisillaan hypitä. Joten sinänsä eipä niillä kauheasti merkitystä ole.
Ryhti mulla on huono, sen tiesinkin.
Otin kuvat myös takaa ja sivulta, mutta olivat niin karmeita etten voinut laittaa, takapuoli näytti ihan valtavalta :/ Ei muuta kuin kuntosalille.
vahan niinkuin mullakin:-D
mutta kamalat alusvaatteet,
Olipas kamala kroppa ;)