seksistä on mukavampi
kirjoittaa av-palstalle kuin seksipalstalle, sillä seksipuolella on pelkkiä läähättäviä ja rivoja miehiä eikä heiltä saa kunnon vastauksia vaan pelkkää pervoilua.Täällä ollaan asiallisempia. Eikö olekin näin?
Kysymykseni kuuluu: Onko joku teistä naisista koskaan ejakuloinut? Mistä sen huomaa?
Itse en ole varma, mutta välillä lakanoissa on isompi märkä läntti pepun alla. Voisiko se olla sitä?
Kommentit (20)
Ota kuva aktista ja laita tänne niin kerrotaan... lääh... lääh...
T: seksipalstailija
näitä surkeita yrityksiä!
kyllä totta, että tällä palstalla saa asiallisempia vastauksia. paitsi aina löytyy jotain v******joita!
Kysymykseesi en osaa vastata, koska itse en ejakuloi.
kyllä totta, että tällä palstalla saa asiallisempia vastauksia. paitsi aina löytyy jotain v******joita!
Kysymykseesi en osaa vastata, koska itse en ejakuloi.
palstaltakin löytyy noita "siveydensipuleja", jotka haluavat seksikeskustelut pois av-palstalta. Ei niitä pakko lukea ole ellei uskalla!
Mullakin märkä läntti (aika isokin) lakanoissa ja luulen että se on ejakulointia. Ei sieltä kyllä mitään "lennä" :D
meillä aina pyyhe alla, koska saatan ejakuloida useammankin kerran/sessio.
se naisen ejakulaatio oikein on ?? luulen että mammolta valuu huomaamatta hieman pissaa..tai valkovuotoa..
se naisen ejakulaatio oikein on ?? luulen että mammolta valuu huomaamatta hieman pissaa..tai valkovuotoa..
KVG!
KVG!
<a href="http://fi.wikipedia.org/wiki/Naisen_ejakulaatio" alt="http://fi.wikipedia.org/wiki/Naisen_ejakulaatio">http://fi.wikipedia.org/wiki/Naisen_ejakulaatio</a>
luettuani tulin siihen tulokseen, että monet luulevat ejakuloivansa mutta todellisuudessa se onkin ehkä pissaa!
Nimittäin ejakuloin usein huomaamattani ja mieheni tuntee sen niin, että ensin muutun äärettömän kosteaksi ja sitten vasta "roiskahtaa" uloskin jotain.
av-äippien on tuollaisilla vastauksilla turha yrittää saada näitä seksikeskusteluja siirtymään seksipalstalle! ei toimi! :D
Ei se pelkkä märkä läntti mitään kerro.
meillä aina pyyhe alla, koska saatan ejakuloida useammankin kerran/sessio.
te sen huomaatte? kiinnostaisi tietää?
On olemassa selkeää historiallista ja kliinistä näyttöä siitä, että osa naisista erittää nestettä orgasmin aikana. Lisäksi on naisia, jotka näkevät märkiä unia kuten miehet. Nesteen on raportoitu olevan kirkasta, väritöntä ja toisinaan maitomaista. Se on myös täysin hajutonta. Neste erittyy virtsaputkesta eikä emättimestä kuten kiihottumisen aikana emättimen seinämästä tihkuva neste.
tulee pissa housuun, mutta sille pitää vaan keksiä joku hieno latinankielinen nimi.
siemensyöksy. Sain sen teini-iässä ekan kerran kun olin päällä. Olin tosi nolona kastumisesta !! Ihan kuin olis pissannut alleen! Sitä se ei ollut vaan hajutonta ja kirkasta.
Nyt tiedän enkä enää häpeile kun tiedän mistä on kyse.
Nimittäin ejakuloin usein huomaamattani ja mieheni tuntee sen niin, että ensin muutun äärettömän kosteaksi ja sitten vasta "roiskahtaa" uloskin jotain.
sieltä sitten pitäisi lentää?
Mä en ainakaan ole koskaan kuullut, että ejakuloinnissa mitään ihmeempiä lentää tai suihkuaa?!
Kai se märkä läntti voisi viitata siihen. Ei kai se pissaakaaan ole?