Huomenna minusta kerrotaan av:lla. Menen tänään uimahalliin!
Aion pelästyttää kanssasisariani oikein kunnolla. Juuri ajoin toisen puolen posliiniksi, mutta toinen puoli saa olla rehottava luonnontilainen puska. Olen siis broileri-majava.
Säärikarvojen olen antanut myös rauhassa rehottaa, ja kainaloihin laitan pikaliimalla peruukit.
ylipainoa ja selluliittia olen kerännyt ihan tätä reissua varten.
Kommentit (25)
sheivailemaan alapäätään...
terv. mamma rv.41
Ei se maha nin leveä ole ollut, ettei käsi olisi tuosta mahan sivulta yltänyt, kun vähän kumartuu.
viimeisillään maha pystyssä,tissien ympärillä kasvaa mustaa hormonikarvaa ja sääret rehottaa.Varmaan av- mammat suurennuslasin kanssa katsovat mun tissejä että voi kun tuolla kasvaa jopa rintakarvatkin:D
kun muistat ottaa (oman tai jos ei ole niin lainaa naapurin) 6-vuotiaan (mieluiten pitkän ja ikäistään vanhemman oloisen) pojan mukaasi, naisten puolelle tietenkin.
kun muistat ottaa (oman tai jos ei ole niin lainaa naapurin) 6-vuotiaan (mieluiten pitkän ja ikäistään vanhemman oloisen) pojan mukaasi, naisten puolelle tietenkin.
moikataan sitten, minäkin olen menossa uimaan, enkä karvan karvaa aio sen takia ajella. Joten jos karvat häiritsevät, pysykää tänään poissa uimahallista.
viimeisillään maha pystyssä,tissien ympärillä kasvaa mustaa hormonikarvaa ja sääret rehottaa.Varmaan av- mammat suurennuslasin kanssa katsovat mun tissejä että voi kun tuolla kasvaa jopa rintakarvatkin:D
Et ole sitten ajatellut poistaa niitä tissi- ja säärikarvojasi. Aivan puistattaa ajatellakin.. ei viimesillään olo ole ainakaan minusta mikään antaa itsensä näyttää apinalta/mieheltä. Luulisi, että miestäsikin oksettaisi katsoa tuollaista kuvatusta.
kaikentietävä av-mamma!
Et ole sitten ajatellut poistaa niitä tissi- ja säärikarvojasi. Aivan puistattaa ajatellakin.. ei viimesillään olo ole ainakaan minusta mikään antaa itsensä näyttää apinalta/mieheltä. Luulisi, että miestäsikin oksettaisi katsoa tuollaista kuvatusta.
kaikentietävä av-mamma!
Mutta ainakin osaa pitää itsestään huolta ja näyttää naiselta ja ehkä jopa kauniiltakin raskaana.
kehtaan näyttäytyä uimapuvussa ja alasti uimahallissa. Ennen halliin menoa vahaan itseni kauttaaltaan, käyn solariumissa/suihkurusketuksessa, otan rakennekynet yms. Uimahalli ei ole mikään lihavien ja hoitamattomien ihmisten paikka. Uskokaa jo!!
kehtaan näyttäytyä uimapuvussa ja alasti uimahallissa. Ennen halliin menoa vahaan itseni kauttaaltaan, käyn solariumissa/suihkurusketuksessa, otan rakennekynet yms. Uimahalli ei ole mikään lihavien ja hoitamattomien ihmisten paikka. Uskokaa jo!!
Mä olen kanssa pitkään miettinyt tota uimahallia, kun ois kiva käydä. Mutta pitäis ensin nyt kai käydä vähän leikkauksissa, jos mahan sais kiristettyä (raskauksien jäljiltä roikkuvaa), sit voiskohan noita raskausarpia jotenkin hoitaa, vaalentaa?
Ja ihanks totta joku menee karvat ajelematta uimaan? Sehän on epähygieenistä, ajattele kaikkia niitä pöpöjä, jotka siellä puskassa voi olla!
Ai niin, kai te käytte jalkahoidossa tarpeeksi usein?
ja oikeastiko pitäisi vielä vitunkarvatkin oikein uimhallia varten ajaa, ei helvetti!Kuvittele joku vanha kurppa vittu posliinina.
no saatte lisää puheenaihetta kunhan sinne ilmestyn:D
pinppipyyhe mukaan ja tolua! Ja pissi altaaseen.
joo täytyypä muistaa,varsinkin pissiä sinne altaaseen tai vielä parempi mitä jos tortun vääntäisin:D
sheivailemaan alapäätään...
terv. mamma rv.41
brasilialaisen tietty :)
ethän unohtanut terveyssidettä uimapuvun haaruksiin laittaa ?