Paljon teidän 7 kk:t vielä heräilee yöllä (syömään)?
Mun herää vieläkin 2-4 kertaa. Rinnan jälkeen nukkuu sitten, tai jää vielä puoleks tunniks - tunniks kukkumaan. Mikään iltaruuan lisääminen tms. ei näyttäis auttavan. Aamulla onkin sit aika hurja olo kun pitää lähteä töihin n. klo 7. :D (Mies on kotona.)
Kommentit (3)
Siis nukkuivat korkeintaan kaksi tuntia putkeen ja heräsivät sitten tissille. Pidin jonkilaisen unikoulun siinä 6 kk iässä. Eli eka syöttö vasta 4 tunnin jälkeen.
Mies sai viihdyttää lasta ja tuoda mulle vastakun 4 tuntia oli kulunut nukkumaanmenosta. Toimi hyvin. Oppi nukkumaan jopa aamuneljään!
Kasikuisena lopetin yöllä imettämisen kokonaan. Sitten herättiinkin jo klo 5 iimeistään uuteen päivään. Tuota kesti vuoden verran.
Lapset nyt 6 ja 4 ja nukkuvat koko yön heräämättä noin 10-12 tuntia.
Tsemppiä!
herää ollenkaan. Meillä itseasiassa yösyötöt loppui, kun vauva 3,5kk. Siitä asti nukkunut öisin 8-12h putkeen.
poika täyttää 7kk parin päivän päästä, ja on nyt jonku kuukauden nukkunut omassa sängyssään heräten yöllä kaksi kertaa tissille. menee nukkumaan yheksältä ja heräilee kaheksan maissa. aluksi imi aina kaheltatoista ja neljältä, pikkuhiljaa se toka imetys siirty aamumpaan ja aamumpaan (noin kuuteen) ja viime yönä ekan kerran heräsi vasta aamutissille puoli kaheksalta, eli se toka imetys jäi siis kokonaan väliin. poika harvemmin kukkuu öisin, kaksi kertaa olen huomannut että se on siellä jotain myörinyt ja jutellut itsekseen jonku puolen tunnin ajan yöllä kolmen maissa