Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita kellä EI ole Facebokia??

Vierailija
05.03.2010 |

Itse en sitä halua, monet vaan ei ymmärrä miksi. Vastaus on aivan yksinkertainen: haluan säilyttää yksityisyyteni ja pitää itse kontaktia niihin keihin todella haluan!!!

Onko muita yhtä kalkkiksia? ;)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja enkä halua veljeillä sinänsä ihanien oppilaitteni kanssa kun olen vapaalla.

Vierailija
2/12 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta pätkääkään joku naamakirja eli siinä se syy tulikin. Kutsuja olen saanut meiliin kyllä. Mulle riittää s.posti ja puhelin ei mun aikakaan edes riitä kaikenmaailman hömpötyksiin ja todellakin, pidän aktiivisesti yhteyttä niihin joihin tahdon ja naputtelen pitkiä posteja sekä puhun pitkiä puheluja. Annan aikaani minulle tärkeille ihmisille enkä tarvitse ympärilleni runsasta ja pintapuolista hömpötystä. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä rasittavanpaa, kuin ihmiset jotka aloittavat joka toisen lauseensa: "Ja kun facebookista luin..."

Vierailija
4/12 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskaisen kipeät kouluajat kiusaamisen takia ja niitä naamoja en halua enää nähdä, enkä halua että nekään tietää minusta mitään.

Vierailija
5/12 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua naamaani sinne pällisteltäväksi enkä halua kertoa siellä kenellekään mitään.

Vierailija
6/12 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en sitä halua, monet vaan ei ymmärrä miksi. Vastaus on aivan yksinkertainen: haluan säilyttää yksityisyyteni ja pitää itse kontaktia niihin keihin todella haluan!!! Onko muita yhtä kalkkiksia? ;)

eika kukaan muukaan nakojaan tahan mennessa vastanneista.

Sehan on just niin yksityinen kun siita vaan teet, ei eroa millaanlailla siita sun emailista ja puhelimesta ;-)

Eli, mulla se on, en pida ihmisia, joilla sita ei ole, mitenkaan kummallisina tai kalkkiksina.

Asun ulkomailla ja mulla on pienet lapse, 1v ja 3v, paasen liikkumaan tosi harvoin suomalaistapaamisiin. Facebookin kautta olen kuitenkin vahan edes karryilla siita "missa mennaan" ja mita muille tutuille kuuluu...

Jos asuisin Suomessa, en ole varma, kayttaisinko koko naamakirjaa....

Vierailija
7/12 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmaankaan - mutta kyllä naamakirjassa voi säilyttää yksityisensä ja nimenomaan pitää kontaktia niihin keihin todella haluaa. Joka ikisen postauksen jonka teet, voit valita ketkä sen näkevät.

Itse teen töitä kotona ja tämä on aika yksinäistä, joten fb korvaa mun lounasseuran ja kahvipöytäkeskustelut. Ystävinä on sekä työkavereita että "oikeita ystäviä".

Vierailija
8/12 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisen elämää.

Vierailija
9/12 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmaankaan - mutta kyllä naamakirjassa voi säilyttää yksityisensä ja nimenomaan pitää kontaktia niihin keihin todella haluaa. Joka ikisen postauksen jonka teet, voit valita ketkä sen näkevät.

Itse teen töitä kotona ja tämä on aika yksinäistä, joten fb korvaa mun lounasseuran ja kahvipöytäkeskustelut. Ystävinä on sekä työkavereita että "oikeita ystäviä".

Nyt tänne vastaa kaikki, jotka on ja kitisee, että ei siitä ole mitään haittaa ja miksi ei muka voi olla.

Opetelkaa lukemaan aloitus, mitä kysytään.

Vierailija
10/12 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei ole tarkoitus liittyäkään. Nyt jo kuulee paljon ihmisiltä, kuinka tympääntyneitä ovat siihen ja kun siitä ei oikein kauniisti enää pääse eroon.

Mieluummin säilytän yksityisyyden ja olen tärkeiden ihmisten kanssa tekemisissä muuten.

Vierailija
11/12 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lataisin elämäni palveluun, joka käyttäjäehdoissa rajaa oikeuden käyttää sitä omiin markkinointitarkoituksiinsa.

Vierailija
12/12 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan jaksa kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi