Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masentunut ja kyllästynyt liittoon, kumpi oikeassa?

Vierailija
14.02.2010 |

Mies molempina päivinä vk-loppuna valvonut aamuyöhön ja kun nyt menin valittamaan asiasta kun nukkuu, niin sanoo, että se oli syy kun minä olin illalla tietokoneella ja hän ei päässyt siihen, joten piti valvoa myöhään.

Meillä ollut koko ajan ongelmia ja aina se menee siihen, että kun minä olisin siotutunut perheeseen niin hän ei ole ja tekee tälläistä ja koko päivä menee siihen, että minä olen lasten kanssa ja mihinkään ei voida mennä.

Sitten kun minä en olisi sitoutunut perheeseen niin hän rukoilee takaisin ja sanoo muuttuvansa jne..

Jos yritän puhua niinkuin nytkin, eli sanoin, että jos ei tilanne muutu niin en jaksa enään. Hän sanoo, että pitää sitten miettiä ja katsoa onko mitään järkeä enään. Aina sama juttu.... laittaa syyn minulle.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan mennä parisuhdeterapiaan. Tai ihan vaikki itse puhua sen miehen kanssa, että mikä teidän liitossa mättää.

Vierailija
2/2 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sinne 3kk jono ja vasta 1kk jonotettu...enkä tiedä millaista siellä on ja saanko miehen sinne mukaan.

Aina kun yritän puhua järkevästi niinkuin nytkin, että kysyin mitä olen tehnyt ja miten voin muuttaa käytöstä niin sanoo vaan, että olen 2 päivää käyttäytynyt koko ajan huonosti. Sitten kun kysyn että miten olen käyttäytynyt niin ei osaa vastata. Koska en itse välttämättä tiedosta tai huomaa huonoa käytöstäni. Ja itse olen käynyt terapiassa puhumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla