Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketoosi.

Vierailija
05.03.2010 |

Kuinka monta kertaa päivässä syöt ketoosin aikana. Millainen olo on? paljonko laihdut?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elimistö alkoi hikoilemaan törkeästi ja silmien valkuaiset muuttuivat keltaisiksi. Voin pahoin ja oksentelin.

Vierailija
2/5 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön kahdesti tai kolmesti päivässä. Kalorilaskurin avulla olen laskeskellut, että mikäli syön reilun aamiaisen, josta saan 700-900 kaloria, minun ei tarvitse syödä kuin kahdesti. Jos aamupala on kevyempi, syön kolmesti päivässä.

Päivien kokonaiskalorit huitelevat yleensä 1500-1700 kalorin kieppeillä ja näillä syömisillä ei ole siis säästöliekeistä pelkoa. 9 viikon aikana paino on pudonnut 8 kiloa ja ne kaikki normaalipainon sisällä. Aloitin painoindeksillä 24 ja nyt indeksi on 21. En usko, että painoni laskee juurikaan tästä enää, mutta ei tarvitsekaan, koska olen saavuttanut painon, jossa olin ennen raskauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vauvakin oli alle vuoden......

LAihduin tosi nopeasti... HEh tämä ei nyt paljoa sua lohduta...

Nyt sit on uusia vauva alle 1v ja taas ajattelin eilen että lasken hiilarit alle 20 gramman.

about 2x päivässä syön..

Aamupäivä klo 9.00 menee parilla kahvillla josissa kumassakin todella reilusti kermaa.. VArmaan yli puoli desiä/kuppi.... Ei ole nälkä eikä mitään huimasuta/pahaa oloa.

Nälkä tulee sit joskus puolen päivän jälkeen jolloin syön "aamiaisen" eli munapekonia kera salaatin ja sit päivällinen joskus illansuussa 17-19 millai nyt sattuukin sopimaan.

Mitään naposteluja en suosittele.......

Vierailija
4/5 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

säästöliekille meno? olen kuullut että jos ei syö tarpeeksi niin menee säästöliekille,voiko ketoosissa käydä näin??

Vierailija
5/5 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kovin nopeasti kyllä ketoosissa varmaan säästöliekille pääse. Mutta lueppa karppaus infon tietopuolta niin varmaan tämäkin selviää paremmin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi