Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi hemmetin kaksitoista, TÄYDELLINEN työpaikka vapaana

Vierailija
14.02.2010 |

ja vauva 7kk :(. Tod.näk. saisin työn, sillä olen juuri sillä alalla harvoja asiantuntijoita. Mitä ihmettä tehdä!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli lapsi on noin 9 kk. On sitä ennenkin hoito aloitettu aikaisin. Itse olen mennyt hoitoon kun olin 6 kk.

Vierailija
2/14 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoisesti voisit palkata kotiin hoitajan kunnes lapsi on sopivan ikäinen päivähoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko sitä noin pientä hoitoon laittaa... houkuttaisi tuo mahdollisuus vain niin kovin paljon! Että pitikin juuri nyt!

Vierailija
4/14 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta totuus on, ettei äiti ole korvaamaton. Isä on usein ihan yhtä hyvä hoitaja.

Vierailija
5/14 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet paikkaa ja otat vaikka hoitajan kotiin ensimmäiseksi kuukausiksi, että lapsi vähän kasvaa. Asioilla on tapana järjestyä.

Vierailija
6/14 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pääsevät itse makaamaan kotona ja lisääntymään lisää.kyllä sinä voit TYÖN takia tehdä saman.

Vierailija
7/14 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin vaikeaa? Toki ensin kannattaa varmaan myös saada se työpaikka...

Vierailija
8/14 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti vauvan kanssa kotiin! Nyt mars työtä hakemaan.

Vierailija
9/14 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta totuus on, ettei äiti ole korvaamaton. Isä on usein ihan yhtä hyvä hoitaja.

Vierailija
10/14 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisikin taloudellisesti järkevä optio ottaa isä kotiin... vaikka tosiaan minulla harvinainen ala, niin kutsumustyötä melkein palkkauksen mittarissa, mies tienaa puolet enemmän kuin minä. En sitten tiedä, josko sitä pari kuukautta kituuttaisi niin. Pitää hieman keskustella miehen kanssa ja pohtia tätä. Kun jotenkin ei halua hakea paikkaa, ellei ole selvät hoitosuunnitelmat, mikäli onnistaisi.

Vierailija
11/14 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi jäädä kotiin muutamaksi kuukaudeksi. Hae ihmeessä sitä työtä ap!

Vierailija
12/14 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäkuukauden sillä hyvällä isäkuukauden korvauksella ja sitten vaikka pari kuukautta hoitovapaata. Ei se voi teitä konkurssiin viedä, jos sinäkin pääset sitten kantamaan kortesi kekoon perheen elatukseksi. Onko toinen vaihtoehto sulla sitten vanhempainvapaiden jälkeen työttömyys vai onko työpaikka (ei tosin niin superhyvä kuin nyt tarjolla) mihin voi palata? Nämä asiat varmaan painaa kans vaakakupissa.

Vierailija
13/14 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paikka vakituinen?

Vierailija
14/14 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ala miettimaan mika on paras hoitoratkaisu teidan perheelle - isa kotiin, hoiraja kotiin, paivakoti....