pitkistä ja lyhyistä hiuksista naisilla
minkä ikäiseksi saa olla pitkät hiukset?
onko niin että nuorella pitkät hiukset vanhentaa ja vanhalla nuorentaa? vai miten koette?
Kommentit (13)
ja olen miettinyt, että kun tulen mummoikään (tai alan muuten vain näyttää vanhalta) niin leikkaan olkapäille asti olevat hiukset. Ei otsatukkaa. Sitten laitan vain yhden kuparinvärisen soljen eteen ettei hiukset tule kasvoille, jakaus vähän vinoon. Kai se kelpaa vanhemmalle rouvalle? Noin alkaen 50 v.
Itselleni haluan käytännölliset, puolipitkät hiukset joita voi pitää sekä kiinni että auki.
vaikka tosi kauniita on joillakin sellaiset olkapäille ylettyvätkin. Eikä se mielestäni liity mitenkään ikään, en tajua sitä joidenkin ajatusta että kun nainen vanhenee, hänen pitäisi automaattisesti leikata lyhyeksi hiukset! Miksi ihmeessä???
Pitkät, hyvinhoidetut hiukset ovat kauniita ihan en ikäisillä naisilla!
Suomessahan on melkein kaikilla vanhemmilla naisilla lyhyet hiukset. Sitten taas jossain muissa maissa ja kulttuureissa kaikilla vanhemmilla naisilla on pitkät hiukset. Äitini oli kai jotain 60v kun hänelle alettiin huomautella, että miten tuon ikäisellä naisella on pitkät hiukset? Se kuulostaa ihan järjettömältä lausahdukselta.
ja ovat muutenkin naisellisemmat. Tietysti, jos kovin harvaa hiirenhäntää on tai muuten huonokuntoista, niin lyhyempi on parempi.
Ehkä siksi, koska täällä pohjoismaissa usein aika hennot = vanhemmiten ohuet ja olemattomat hiukset.
Suomessahan on melkein kaikilla vanhemmilla naisilla lyhyet hiukset. Sitten taas jossain muissa maissa ja kulttuureissa kaikilla vanhemmilla naisilla on pitkät hiukset. Äitini oli kai jotain 60v kun hänelle alettiin huomautella, että miten tuon ikäisellä naisella on pitkät hiukset? Se kuulostaa ihan järjettömältä lausahdukselta.
tukka,saan sen juuri ja juuri miniponnarille(on kyllä ihan järkky niin :D) mutta mieheni ei miellä sitä lyhyeksi tukaksi,vaan pitkäksi. Miehenä hän ei ymmärrä mitään välikäsitteitä,puolipitkä,lyhyt,pitkä jne. Hänestä lyhyt on sellainen kuin hänellä on ja minulla pitkä:D itsestäni tämä on melko lyhyt
Siis silloin kun se sopii kantajalleen. Mä olen aina ihaillut lyhyttukkaisia naisia - persoonallisen ja viehättävän näköistä, kun tukka on omaan tyyliin sopiva.
Itselläni oli pitkään tosi pitkä tukka, ja ei kiitos ikinä enää. Työläs, lähinnä. Nyt puolipitkä tukka - turvallinen valinta, mut jos mulle sopis tommonen polkkatukka tai lyhyempi, leikkauttaisin heti. Ei vaan sovi, kokeiltu on useamman kerran.
Vanhoilla naisilla hiukset ovat kuivat, karheat ja harvenevat. Ei näytä oikein kauniilta, jos on pitkä hiirenhäntä...
Mutta tuo on tosiaan ihan suomalaisten keksimä juttu, että tukka on PAKKO leikata nysäksi, kun täyttää 30.
Siinä pitää vain olla hyvä leikkaus AINA. Itsellä oli lukio ja opiskeluaikana tosi lyhyt tukka, mikä oli ihanan helppo. Joten annoin sen olla sellainen melkein 4-kymppiseksi. Nyt olen kasvattanut harteitten alapuolelle ulottuvan ja hieman harmittelen, miksi en tehnyt sitä aiemmin. En todellakaan näytä vanhemmalta, hiuslaatu on ainakin toistaiseksi paksu ja kiiltävä.
Rupesinkin katselemaan töissä, niin aika monella ikäisellämi on lyhyt tukka, enkä ymmärrä miksi.
mut pidän niin pitkänä ku voin :) on minusta naisellinen ja myös mieheni mielipide on 'pitkä tukka on naisella kaunis' ja jos siis tukka päässä pysyy niin pistän sitten vanhana sellasen kunnon vanhanajan nutturan vaan niskaan! :)
Miehelläni taas on upea, punertavan tummanruskea tukka, joka kasvaa nytkin puolessa selässä. :)
naisilla on lyhyt tukka.