Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eräällä ystävälläni sitten on kaikki maailman vaivat...huoh..

Vierailija
05.03.2010 |

Joskus hänen puheensa menee niin yli.. häntä tulisi olla säälimässä joka asian suhteen.

Sanoo että häneltä puuttuu veren hyytymistekijä, hänellä on astma kun henkeä välillä ahdistaa, hänellä on joku krooninen flunssa että aina on nuha, sanoi kerran että nyt hänellä on syöpä kun oli jotain oireita, hänellä on tosi paha migreeni koska päätä jomottaa jatkuvasti, hänellä on todella paha masennus johon tarvitsee lääkityksen, hänellä on välillä ihottumaa ja toteaa kuinka hänellä on sitten jonkinsortin ihosairaus... muuten mukava kaveri, mutta menee liiallisuuksiin. Joka kerta kun tulee käymään niin hänellä on sellainen ja tällainen ja tuollainen juttu ja minun tulee hänelle niin voivotella asiaa ja kertoa mitä hänen tulisi tehdä siinä tilanteessa.

Viime kerralla sanoin sitten suoraan höpö höpö niin suuttui minulle todella paljon :/

Tympäsee todella kun itselläni olisi oikeasti välillä huolia niin ei kun häntä tulee sääliä ja surkutella.

Mitä tällaiselle kaverille tekisi oikein.. en välillä jaksa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähättelysikö auttaa asiaa?

Vierailija
2/3 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oikein rakastaa kaikkia sairauksia, ja on aivan varma kaikesta, että on jotain tosi vakavaa. Sellaisia ihmeellisiä epämääräisiä oireita, koskaan ei mitään kunnolla konkreettista. Raivostuttava huomionkerjääjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin ennen tosi läheisiä, mutta kaikki pyöriin nykyään vain hänen vaivojensa ympärillä ja se on todella kuluttavaa. Joskus mietin kolmen tunnin monologin jälkeen, että hän ei ole tosiaan puolikkaalla lauseella viitsinyt kysyä, että mitä mulle kuuluu.