Sinä, joka laitatit jälkitarkastuksen yhteydessä hormonikierukan! Oletko ollut tyytyväinen?
Kommentit (6)
mutta tk-lääkäri ei suositellut sitä niin pian. Samoin toinen gynekologi sanoi, ettei suostu niin pian synnytyksen jälkeen laittamaan. Vasta 5-6 kk kuluttua synnytyksestä. Syy: Kohdun seinämä on synnytyksen jälkeen niin ohut, että on vaarana, että kierukka menee kohdun seinämän läpi vatsaonteloon, josta se jouduttaisiin kirurgisesti poistamaan. näitä kuulemma tapahtuu jonkin verran. Itse asennutin sen sitten 5 kk synnytyksestä, enkä ole katunut päivääkään.
ja 6kk:n kuluttua...hups, se olikin mennyt vatsa onteloon :/
Leikanneen lääkärin mielipide oli, että kohtu oli vielä liian pehmeä jälkitarkastuksessa ja jo laitto vaiheessa kierukka repäissyt kohdun seinämmää
sitä EI laiteta jälkitarkastuksessa vielä, koska tosiaan kohdun perforaation riski on suurempi. Mulle laitettu n 2,5kk synnytyksestä 2 kertaa. Tyytyväinen olen.
tosin en taida usklataa mulla kuh rasvoittuva iho ja näin viimeisllään raskaan taas aknekin pukkaa päälle..argh Mikähän olisi se toiseksi paras ehkäisykeino?lapsia ei enää tehdä
Kuparikierukka?
laiteta. Kyllä kehutaan että voidaan laittaa mutta eipä mullekaan ruvettu laittamaan. Käskettiin vaan miettiä vielä ehkäisymenetelmiä. Mitä miettimistä siinä olisi?