Osaatko jotain erikoista kieltä?
Kommentit (58)
osatakseni kommunikoida sen puolen suvun kanssa
olen hieman osannut urdua. Asuin takavuosina Pakistanissa. Nyt en muista siitä enää yhtään mitään.
Eipä noita hirveästi tule vaan käytettyä. :)
en tosin osaa kirjoittaa, mutta puhun ja ymmärrän. en siis ole itse romani..
Olen opiskellut Irlannissa, siellä tuli tutuksi.
Ihan huvikseni aloin sitä opiskelemaan.
jiddisiä (paremmin) ja hepreaa (huonommin).
Jos se, että sen taitajia ei ole Suomessa pilvin pimein, niin sitten kai turkki. Opiskelin sitä, jotta pystyn keskustelemaan anopin, appiukon ym. sukulaisten kanssa.
ei taida olla enää kovin erikoinen, mutta osaan hollantia elikkäs flaamia. Ja koska Etelä-Afrikassa puhuttu afrikaans on lähisukua hollannille, niin lisätään se sitten erikoisuuden tavoitteluksi tähän listaan. Ainakin afrikaansin kieliset viinietiketit aukeavat hyvin hollannin pohjalta.
Lisäksi osaan meän kieltä, saksaa, ruotsia, englantia ja suomea. Eli kielitaitoa löytyy 8 "kielen" verran.
kutsutaan) Ecuadorissa yhden alkuperäiskansan kieli.
Tässä ketjussa parikin on maininnut osaavansa ko kieltä josta itse en ole koskaan kuullutkaan.
heti uskonut, että näin kultivoitunutta sakkia löytyy!
Tässä ketjussa parikin on maininnut osaavansa ko kieltä josta itse en ole koskaan kuullutkaan.
woe. mä oon yllättynyt, ei ois av-mammoista ihan heti uskonut, että näin kultivoitunutta sakkia löytyy!
tänne oli joku kirjoittanut avauksen, miten täällä on muka typerää sakkia. Toivottavasti lukee nyt tämän ketjun! Annoin sille näpäkän vastauksen.
Turkkia miehen ja sen sukulaisten vuoksi ja arabiaa ihan huvikseni, kun halusin oppia jotain valtakieltä.
ei taida olla enää kovin erikoinen, mutta osaan hollantia elikkäs flaamia. Ja koska Etelä-Afrikassa puhuttu afrikaans on lähisukua hollannille, niin lisätään se sitten erikoisuuden tavoitteluksi tähän listaan. .
Osaan hollantia/flaamia sujuvasti, mutta se ei tosiaan taida olla mikaan erikoisuus.
oppinut mandinkaa,tosin en osaa kirjoittaa sitä oikein. Nuorena opiskelin swahilia, mutta unohtunut pahasti kaikkien muiden kielien takia.