Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi miniläppäri?

Vierailija
05.03.2010 |

Älkää tuomitko nyt minua, onnetonta minikoneen ostajaa. Sellainen riittää tarpeeseeni aivan hyvin. Nyt olisi kaksi hyvää tarjousta joista ajattelin valita (olen huono tekemään päätöksiä :-)) Kumman otan: Compaq, cq110-1103 vai Samsung N130? Kertokaa te tietokonefriikit, pliis.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytetään vain Macceja :-(

Vierailija
2/8 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on HP:n miniläppäri. Ja voi sanoa että sekin on ihan paska. Sitä voi ajatella että miniläppäri riittää, mutta tosiasiassa ei siitä vehkeestä ole mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä siis netin käyttöön ajattelin hankkia.

Vierailija
4/8 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä miniläppärillä? Kertoisitko kokemuksia?

ap

Vierailija
5/8 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se on ihan toimiva vehje, joten annan ääneni sille. Me hankimme sen kotikoneeksi vain lähinnän surffaamista, laskujen maksamista ja valokuvien käsittelyä varten. Jos töitä teen kotona, niin silloin käytän työkannettavaani. Tuo mini ei työskenelykoneeksi kovin mukava ole (näyttö niin kauhean pieni).

Vierailija
6/8 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä meidän tytöt ovat tykänneet noista mineistä Toisella Samsung ja toisella Acer. Kumpikin ihan ok =)

Vierailija
7/8 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla acer, on hyvä

Vierailija
8/8 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on kritisoitu ainakin siitä, että ei voi liittää ulkoista cd/dvd-soitinta koneeseen kun miniläppäreissä ei välttis ole omaansa. Myöskään ilm. taustakuvaa ei voi vaihtaa, eli starter -versio on ihmeellisesti rajattu ainakin joiltain osin. Toisen koneen XP on pidetty käyttis, monen mielestä parempi kuin vista tai uusi 7.

Muutoin en jaksanut perehtyä. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi