Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

satuhää-morsian;olipas hallitseva nenä.....

Vierailija
05.03.2010 |

en ole ennen sellaista klyyvaria nähnyt naisella.huhhuh...

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummat hiukset ja erilaisen kampauksen, on kuin ilmielävä Jackie Kennedy nuorena.

Vierailija
42/55 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jackie Kennedy-Onassis lookia :( koska rumuus sen kuin korostuu entisestään.

Tosin tyylikäshän Jackie kyllä oli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi että meikäläisen nenä on vielä pidempi/isompi. Mutta kookas, pitkä ja kapeahko.

Onko ihme että siitä olen saanut kuulla huuteluita teininä ja edelleenkin välillä joku saattaa tokaista jotain "persoonallisesta" nenästäni.

No jaa, minkäs sille nenälleen tosiaan mahtaa. Jos olisi uskallusta, menisin leikkauttamaan sen, mutta tähän asti turvallisuus on kuitenkin -kaikista komplekseista huolimatta- voittanut kauneuskirurgiaan turvautumisen.

Vierailija
44/55 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minä olen sitten Miss Universum :D

Nenä oli LIIAN iso! Tekee hyvin maskuliinisen vaikutelman.

Vierailija
45/55 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

supisuomalainen. Joidenkin mielestä olen ruma, toisten mielestä kaunis, upeaksi ja persoonalliseksikin on sanottu. Nuorempana monet kehottivat pyrkimään mallin töihin. Itse olen sinut nenäni kanssa, pidän ulkonäöstäni ja huomaan sen tekevän vaikutuksen myös moniin miehiin. Tähän ikään mennessä olen nähnyt niin monenlaisia neniä, että en pidä omaani ollenkaan rumana, vaikka se ehkä pikkuiseen nöpönenään verrattuna sitä jonkun mielestä onkin.

Vierailija
46/55 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekevät lapsia niin olis todella mielenkiintoista nähdä sen lapsen nenä!

Vierailija
47/55 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minkäikäisiä olivat? Eikös se ainakin sanottu että mies on 11 vuotta naista vanhempi? Ihmetyttää, on joko nuoren näköinen mies tai vanhan näköinen nainen, mielestäni.. Naisen iäksi veikkaisin 37 kieppeillä, mutta voisiko mies sitten olla jo lähes 50?

Vierailija
48/55 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minkäikäisiä olivat? Eikös se ainakin sanottu että mies on 11 vuotta naista vanhempi? Ihmetyttää, on joko nuoren näköinen mies tai vanhan näköinen nainen, mielestäni.. Naisen iäksi veikkaisin 37 kieppeillä, mutta voisiko mies sitten olla jo lähes 50?

Mutta mun mielestä ne näytti suht samanikäisiltä. Sen naisen vanhin tyttö oli 11 vuotias ja sanottiin että se on saanut sen teini-ikäisenä, joten siitä voi vähän päätelle naisen ikää.

Vierailija
49/55 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsonut ohjelmaa.

Vierailija
50/55 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minun huomioni vei ohjelmassa naisen lapsista se Ronja. En ole ikinä nähnyt niin kiukuttelevaista lasta (josko Satuhäissähän leikkaaja yleensä korostaa jotain tiettyä asiaa tai piirrettä, kuten jatkuvaa tupakointia, morsiamen kiukuttelua ym.). Mutta jos se lapsi on oikeastikin niin kiukkuavainen, dominoiva ja itsekeskeinen, niin sellaista ei kyllä täysin selitä luonteella (edes viivivuotiaan minä-itse-ikäisen, etenkin kun sisaria on noin paljon ja toisia tarvitsee jatkuvasti huomioda), vaan paljon on opittuakin käyttäytymismallia. Äidin empatiataidoista näytetyillä pätkillä ymmärrän kyllä tytönkin itsensä hallintaa. Muutenkin ne lapset vaikuttivat puuhastelevan aika omillaan, isommilla näytti olevan käytöstapojakin, mutta pienemmät vaikuttivat aika vapaankasvatuksen hedelmiltä.

Kaunis/ komea oli kyllä morsiuspari ja lapsetkin.

Vierailija
51/55 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten käy kuten borgålle. Kukaan ei halua samaa kohtalo. Ylläpito suuttuu :(

Vierailija
52/55 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin säilynyt. Mieluummin hieman isohko "aatelisnenä" kuin joku mitätön nykerö!

Vierailija
53/55 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kaunis ja hyväkroppainen nainen.

Vierailija
54/55 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyylikäs, sopusuhtainen ja kaunispiirteinen nainen.

http://ohjelmat.yle.fi/satuhaat/kesan_2009_parit/satu_janne/kuvagalleria

Kaikilla ei ole pikkuneniä. Dianakin kehuttiin kauniiksi ja hänellä oli iso nenä. Samoin Sirkka Mertalalla on iso nenä, eikä hänkään ruma ole.

Vierailija
55/55 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin säilynyt. Mieluummin hieman isohko "aatelisnenä" kuin joku mitätön nykerö!

Kuinka vanha se sitten on?

Tytär 11v, ja oli hänet saadessaan teini? On oltava alle 30v?

Ei kai kolmekymppisestä sanota, että "hyvin säilynyt"?

Iik, nyt tunnen itseni vanhaksi;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi