Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen pahaolo kasvaa:( Mistä pk-seudulta lasten psykologi tai psykiatri?

Vierailija
04.03.2010 |

Perheneuvolaan odotetaan aikaa, muttei vielä ole edes ekaa aikaa saatu:( Reipas ja iloinen ekaluokkalainen on muuttunut ahdistuneeksi ja itkuiseksi ja jutut on muuttuneet ajoittain aika synkäksi. Itsekin haluaa ja toivoo apua. Olen todella huolestunut:(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisko alkuun edes kouluterveydehoitaja ja -kuraattori?

Vierailija
2/8 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se ole mikään yhdyssana. Olen nähnyt tätä kirjoitustapaa todella paljon vauvapalstalla. Onkohan se joku uusi muoti-ilmiö... Anteeksi nyt, että puutuin tähän, mutta minua ärsyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusataanko lastasi? ONko hän nähnyt jotain ikätasolleen sopimatonta? Tiedätkö sinä mistä kiikastaa?

Vierailija
4/8 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa hän olisi huomannut jotain (kiusaamista tms).

Ja tuo 3 vasta tampio on, kun kehtaa alkaa värnyämään jostain pienestä kirjoitusvirheestä tällaisessa ketjussa, jossa puhutaan ihan oikeasta ongelmasta (kannattaisi avata ihan oma ketju asiasta, jos noin ottaa pannuun).

Vierailija
5/8 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnallisesta palvelusta? Jonot on käsittämättömän pitkiä lasten psykiatrisessa hoidossa! En ymmärrä, miksi rahoja ei allokoida järkevämmin :-(

Vierailija
6/8 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa mättää jokin. Yhteys opettajaan, kouluterkkaan jne.

Ruusulassa on Suomen parhaat lääkärit.

Vierailija
7/8 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittuilua täällä ihan kauheesti jos jollai tulee kirjotusvirheitä!!! Puututaan epäolennaisiin asioihin. Täällä pyörii liikaa kusipäitä. Ja en ole ap. T: ÄRSYTTÄÄ TOLLASET EMPATIAKYVYTTÖMÄT KIELIPOLIISIT

Vierailija
8/8 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka Tolsa-Saloheimo on aivan ihana ja empaattinen lastenpsykiatri mutten tiedä missä ottaa vastaaan tällä hetkellä. Googlaa! Suosittelen lämpimästi!

t. hänen ent. naapurinsa :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi