Mitäs sanotte tästä vartalosta? (kuva)
Kommentit (34)
RINTALIIVI-asiasta- menepa heti liivikauppaan ostamaan paremmat ja sopivammat!
Terveisin: joku aikaisemmin vastanneista, en muista mika nro
29-vuotiaalta, 2 lapsen äidiltä. Nuorempi on jo 2 vuotias.
samanlaiset arvet oli mutta ne muuttui valkoisiksi. Nyt on vaan kuin puroja, tuntuu mutta ei näy niin hyvin. Minulla on samankokoinen masukin, en ole raskaana.
niin kiinteydyt sen minkä tarvii, aika helpolla se sieltä tulee, tosta on helppo alkaa työstämään.
Arvet ei nyt ihan noin pahat ole, mutta aika likeltä liippaa. Ja synnytyksestä puoli vuotta.
Pitäisi jotenkin saada kiinteytettyä. :)
synnytyksestä kuukausi ja minulla roikkuu maha paljon enemmän! Arpiakin on ainakin tuplasti sinuun verrattuna.
Minusta tosi kivan näköinen pötsi! :)
Vaikka en minäkään valita, kannan roikkumahani ja arpeni ylpeänä. :D
oikein uudelleen tiirailin... ja en huomannut siltikään! :o
miten yleispositiivista kommentointia tuli. Odotin jotain ristiinnaulintaa av:n tyyliin. :D Mutta siis olen itse samaa mieltä monesta kohtaa. Ensinnä juu vähän vois paino tippua, mutta ei mitään valtaisaa hätää sillä. Toisekseen kiinteämpikin voisi olla, mutta ei sekään mikään älytön kriisi. Kolmannekseen noi rintsikat todella ei ole parhaat mahdolliset, mutta ei huonoimmatkaan. Siis eivät ole mitkään push-upit vaan semmoiset pitsiset hengittävät. Ja sitten neljännekseen noi arvet, onhan niitä ja onhan ne aika hurjat (varsinkin läheltä kun ne on osasta kohtaa kuin semmoinen palanut iho, ja sit kun liikkuu niin ne menee ryttyyn ja se näyttää hassulle), mutta kun ne ei minua sinänsä haittaa eikä mieskään ainakaan myönnä niin mikäs siinä sitten. :)
Mut niitä alkkareita vois kyl aina saada uusia, ja paras on ostaa kalliita koska eroa todella on halpojen ja kalliiden merkkien välillä. Kauniita vaatteitakin olis ihana, mutta tällähetkellä ollaan aika ruoka-velka-laskut -budjetilla. Sit kun joskus meentaas töihin, sitten panostan vaatteisiin enemmän.
ap
oli ihan karseat arvet kans, mutta ovat parissa vuodessa vaalentuneet olemattomiin.
on pahempi maha! jeps sori mäkin huomasin ennemmin noi rintsikat.