Mitäs sanotte tästä vartalosta? (kuva)
Kommentit (34)
saada lapsen lähiaikoina.. on kai noita arpia ennenki nähty.
mutta hyvä uutinen on se, että tossa ei oo paljoo työtä nättiin kroppaan!
koneella olivat oikein päin.. No tulee varmaan selväksi kuitenkin.
Juu lapsen sain jokin aika sitten. En oikeastaan tiedä miksi pistin nämä tänne. Kai kun nyt joku muukin, ni pistin sitten perässä. Hassua!
synnyttäneen naisen vartalon ,ei paha ollenkaan,olet rohkea,kun uskallat esitellä raskausarpesi.
Olin vähän järkyttynyt kun synnytyksen jälkeen oikeasti näin alavatsani. En ollu nähnyt sitä sen kummun takia, edes kunnolla peilistä. hämmennyin kun olikin verenpunaisia viiruja koko maha täynnä.
Mutta ei nuo haittaa, vaikka muistuttavatkin osasta kohtaa palovammoja. Ne on mitkä on, minkäs niille! Ehkä ne harmittaisi enemmän jos en olisi niin pitkään toivonut lasta.
hyvä kroppa etenkin kun vähän palautuu ja kiinteytyy. Arvetkin ovat vain merkki elämästä, uudesta sellaisesta.
Samanlaiset arvet löytyy minulta mutta mulla enemmän roikkuvatsa. Kertokaa miten pääsen siitä eroon?
yhdistää noihin arpiin jonkin tatuoinnin, vaikka jonkun noidan palamassa tulenlieskoissa. Tai George W. Bushin. Saisit ainakin rispektiä.
helppo tietty sanoa kun itse niilta saastyin...
mutta sun kroppa on ihan tavallinen synnyttaneen naisen vartalo. Siina ei ole mitaan sen kummempaa, ehka tuosta vahan kiinteydyt tai sitten et - sama se .. kunhan itse olet onnelinen.
Ihan kvalta naytat (ja sun pyjamapoksuy kanssa)
Mukavaa jatkoa sulle ja vauvalle!
Bushin lärvi tuohon keskelle ni johan olis. :) Voi olla, ettei tulis toista lasta sitten vaan, toimis hyvänä ehkäisynä! :D
pari kiloa pois+kivat vaatteet, niin siinäpä se!
tuo tosta... En sano tätä nyt pahalla, mutta suosittelen sulle käyntiä rintaliiviliikkeessä. Sieltä saat avun noihin roikkuviin rintoihin. Kunnon liivit nostattaisi niin rintoja, kuin mieltäkin :)
en ota pahalla, ja olet niiiin oikeassa. Nyt oli päällä semmoiset iltaräyhkäliivit. Ihan nätit ja pitsiset, muttei missään nimessä kovin tukevat vaan lähinnä mukavat. Sain synttärilahjaksi jokin aika sitten lahjakortin liivikauppaan, ja menenkin sinne jahka saan lapsen hoitoon.
Hyvät liivit tekee kyllä paljon!
Nyt enää tosi haaleat, hopean vaaleat ohuiksi kutistuneet viivat:) ihan tavallinen kroppa!
Nyt 6v myöhemmin ne on niiiiin vaaleat ettei niitä edes kunnolla erota. Eikä ne oo mua ikinä haitanneet yhtään.
Ne vaaleni vuosien kuluessa,ekat 2-3v ne oli "näkyviä" ja siitä hiljalleen häipyneet.
Sain toisen lapsenkin,mutta ei tullut yhtään uutta raskausarpea,muutama vanhoista palautui näkyville/muuttui punaiseksi,mutta ne häipyi alle vuodessa takaisin vaaleiksi.
Mahalla on aikaa palautua myös,mutta vaikka itse laihdutin 70kg->58kg niin on mulla "pikku reppu" tuossa edessä silti.
Mulla on samanlaiset housut! H&M?
mieluiten ottaisin sun kropan kuin omani.
ja noi arvet vaalenee ajan kanssa.
eli ok vartalo
OStin ne liian isona, koska olin raskaana ja arvioin koon väärin. Ja lisäksi tänään leikkasin niihin reiän, kun tein ompelutöitä ja saksin jotain reittävasten. Mutta hyvät housut silti. :)
Raskaana olevan naisen vartalo.