FARMVILLE KYSYMYS
Mitä tekee kanalalla farm villessa tai hevostallilla :o ?Olen vasta aloittanut pelaamaan olen päässyt kavereita auttamalla sekä viljelemällä jo tasolle 14. Vinkkejä saa ehotella :>> Kiitos :>>
Kommentit (16)
kun koko helahoito valmistuu. yksinkertasempaa kuin napsutella jokaista elikkoa erikseen. oon ihan koukussa siihen peliin ja odottelen tässä, kun kohta pääsee tomaatit keräämään.
Itekki alotin tällä viikolla pelaamisen.Vaikka oon aina sanonu etten moiseen hömpötykseen rupea.
Menee joka päivä 1-2 pelaamiseen.Aika yksinkertanen mut tosi koukuttava :D
Mutta miten se farmer`s cash lisääntyy? Coinsit tulle iha siis ymmärettävästi, mutt toi cash on mysteeri...
siis yhden cashin... ja kaikki cashia maksava on kallista, eli sitten houkutellaan tilaamaan sitä maksua vastaan :/
Mä olen kanssa koukussa farmvilleen (vähän on tullut pelattua tasolle 52), mysteerimunat ovat jääneet mulle aika mysteereiksi tosin, saako niistä muuta kuin kanoja? niitä kun en enää tartte, mulla on 60 kanan kanala täynnä :-).
Mä olen kanssa koukussa farmvilleen (vähän on tullut pelattua tasolle 52), mysteerimunat ovat jääneet mulle aika mysteereiksi tosin, saako niistä muuta kuin kanoja? niitä kun en enää tartte, mulla on 60 kanan kanala täynnä :-).
Joku sanoi joskus että ostamalla heinäpaaleja saa xp:tä en oo sit varmaa..
Joku sanoi joskus että ostamalla heinäpaaleja saa xp:tä en oo sit varmaa..
melkein kakesta saa xp:tä mitä ostaa... Se ihan lukeekin siellä.
kysyisin sit stiä, että miten saa sellaisen asetuksen, että ne farmvillen julkaisut näkysi vaan niillä, jotka sitä pelaa? et olis sellainen pysyvä asetus sillä sovelluksella, "sovellukset" kohdasta en ole ainakaan osannut laittaa. osaako kukaan neuvoa?
sellaista taida saada,mutta ne jotka eivät uutisia halua nähdä voivat kyllä ne piilottaa.
kysyisin sit stiä, että miten saa sellaisen asetuksen, että ne farmvillen julkaisut näkysi vaan niillä, jotka sitä pelaa? et olis sellainen pysyvä asetus sillä sovelluksella, "sovellukset" kohdasta en ole ainakaan osannut laittaa. osaako kukaan neuvoa?
Teet vaikka "Farmville"-ryhmän mihin liität kaikki sun pelaajakaverit. Ja sitten aina kun julkaiset uutisen niin rajaat sen vain sille ryhmälle.
Miten saa nopeesti tienattuu rahaa?Ja miten xp:tä saa nopeesti?Ja mitä kannattaa kasvattaa pellolla?
ei cashia saa mysteeriboxeista!xp:tä saa
cashiakin mysteryboxeista. Niistä voi tulla vaikka mitä jännää :)
munivat Mystery eggsejä joista saa (kaverit) lahjoja ja tietty ribboneita kun olet löytänyt tarpeeksi monta munaa. Toisten kanaloiden kanoja ruokkimalla saat kolikoita ja XP:tä.