Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko pitkät hiukset olla terveet, kiiltävät ja hyväkuntoiset?

Vierailija
04.03.2010 |

Harvoin nimittäin näen kauniita ja terveen näköisiä yli puolen selän pituisia hiuksia. Yleensä ovat niinkin huono kuntoisia, että puolet voisi leikata pois, kun latvat ihan kuivat ja täynnä kaksihaaraisia. Ja mikä kamalinta, värjätty niin moneen kertaan, että juurikasvua näkyy ties minkä värisinä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukseni ovat vielä edellämainitun lisäksi paksut, enkä värjää niitä koskaan.

Vierailija
2/11 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vastaus kysymykseesi: VOI.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

No hei, kamaan, tietenkin voi olla. Esim. mulla. En värjää niitä kylläkään.

Vierailija
4/11 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjätytkin kyllä. Käyn kahden kuukauden välein kampaajalla, jossa latvat tasoitetaan ja väri uusitaan. Minullakin on ystäviä, joiden mielestä pitkien hiusten paras puoli on se, että ei tarvitse käydä kampaajalla, mutta sen kyllä huomaa hiusten kunnosta...

Vierailija
5/11 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kyllä keksi, miten se hiusteni kunnosta näkyisi. Kiharassa tukassa ei näy, onko se latva ihan viivasuoraan, ja koskaan minulla ei ole kaksihaaraisia latvoja ollut.

Vierailija
6/11 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten poikkeuksellisen terveet hiukset, kun käyn 1-2 kertaa vuodessa kampaajalla leikkauttamassa latvoja. Ja aina kun leikkaavat, toteavat huonoa hiusta olevan 2-3cm. Ja tosiaaki pitkät ja kiiltävät hiukset omistan. Ikinä en värjää, en föönää tms. =)

Vierailija
7/11 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tyypillinen ohut suomalainen rotanhäntä (kuten mulla), jota vielä vaalennetaan niin vaikiaa on. :-( Minulla katkeilee siis ihan monen sentin paloja tukasta, ja ne ulottuvat vasta hartioiden yli.

Vierailija
8/11 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä juuri suomalaisten hiuksia =) Että harvoin ovat pitkiä ja hyväkuntoisia, kuten esim kiinalaisilla ja intialaisilla.

-ap-

Vierailija
9/11 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla on paksu, pitkä ja hyväkuntoinen tukka.

Vierailija
10/11 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on suorat pitkät hiukset, joita käyn muutaman kerran vuodessa kampaajalla siistimässä. Eli latvoja tasoitetaan ja luonnostaan vaaleaa väriä hieman kirkastetaan.

En oikeastaan koskaan föönaa tai kiharra hiuksiani, eikä niissä ole kaksihaaraisia.

Mielestäni minulla on oikein hyväkuntoiset pitkät hiukset.

Vierailija
11/11 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siis suomalainen? Kiitti vaan ap. :(

lähinnä juuri suomalaisten hiuksia =) Että harvoin ovat pitkiä ja hyväkuntoisia, kuten esim kiinalaisilla ja intialaisilla.

-ap-