Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkärit huom!

Vierailija
02.02.2010 |

Onko 2 x 400mg Norfloxacin Sandoz (400mg) yhtä tehokas virtsatieinfektion hoitoon kuin sama lääke syötynä aamuin illoin 3 vrk?

Mulle on ennen määrätty tota niin, että aamuin illoin 3 vrk, mutta uusi lääkäri ehdotti, että kertahoidolla nappaamalla 2 tbl menee vti pois.

Mitä jos ei mene, jatkanko sitten vielä 2 vrk tuota aamuin illoin tabletin kerrallaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ottanut kyseistä lääkettä aikaisemmin kolme tablettia vrk..eli kerta annos on ollu 400mg?

Vierailija
2/4 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vastaan silti :)

Olen itse saanut myös ko. lääkkeen ja se on kyllä toiminut. Lääkkeen olen ottanut aina heti ensimmäisiin oireisiin ja pääsin tuolla vti-kierteestä eroon.

Aikaisemmin söin estolääkitystä, mutta sitten yksi lääkäri ehdotti tuota '2 tablettia heti kun oireet ilmenee'.

Jos ei mene ohi tuolla 2 tabletilla niin kannattaa vaikka soittaa lääkärille tai tk:een ja kysyä neuvoa sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän se kerta-annos sitä vaikuttavaa ainetta on suurempi kuin aikaisemmin. Suosittelen syömään kuurin loppuun ja jos tulehdus ei taltu niin menet uudelleen lääkäriin. Pissatulehuksilla on paha tapa uusia monesti ja oikeaa lääkitystä on vaikea löytää. Mikäli tuo lääke ei enää tehoa voit vaatia lääkkeen vaihtoa.

Vierailija
4/4 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis nythän mulla ei ole kuuria päällä, vain sain varoksi ulkomaanmatkaa varten tuon respetin. Ihmettelin vaan, että mitä teen, jos ei se 2 tabletin kerta-annos tehoakaan, sieltä ulkomailta kun on aika vaikea soitella minnekään. Sain tuon respetin pyynnöllä, eli en voinut kysyä lääkäriltä reseptiä hakiessani tuota, että mitä teen jos se 2 tbl ei tehoa. Siksi kysyn, jos täällä nyt olisi joku lääkäri linjoilla, että jatkanko LISÄKSI 2 VRK AAMUIN ILLOIN 1 TABLETIN OTTAMALLA?

:)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi