Siis apua! Mun mies uhkaa hommata ITELLEEN KÄSILAUKUN!!
On kuulemma kyllästyny roudaamaan tavaroita taskuissa tai repussa eikä salkun kantaminenkaan ole kovin näppärää. Ymmärrän tämän, mutta silti - jos se nyt ostaa käsilaukun ni onko seuraavana vuorossa korkokengät vai minihame??? Yäk. mitä mun miehiselle. etten sanois äijämäiselle, miehelleni on tapahtunu?
Kommentit (17)
Omallakin on, käyttää varsinkin kesällä.
Meille tuli kerran eräs peräkammarin poika kylään (kaiketi äitinsä) Longchamp-käsilaukun kanssa. Meni kyllä jauhot suuhun:D
Porvoon Stockmannilta? Jos on, niin ei hätää, asia on ok.
eikö kaikilla miehillä ole laukku nykyään?
Kyllä oikea mies on mies käsilaukun kanssakin.
on tulossa ulos kaapista. Kohta se näyttää Adam Lambertilta.
Tiesit varmaan, että käsilaukkujakin on tooooooodella moneen lähtöön. Ei niitä kaikkia pidetä minihameen ja korkkareitten kanssa. :) Netissä on tollanen kauppa www.urbantool.fi . Mulla on sieltä tuo musta slotBar-merkkinen laukku ja kyllä mun mies on sitä lainannu. Varsinkaan vyötäröllä kannettuna ei oo tippaakaan naisellinen! Tosi näppärä ja kiva laukku ja todellakin sopii myös miehiselle miehelle. :)
Tiesit varmaan, että käsilaukkujakin on tooooooodella moneen lähtöön. Ei niitä kaikkia pidetä minihameen ja korkkareitten kanssa. :) Netissä on tollanen kauppa www.urbantool.fi . Mulla on sieltä tuo musta slotBar-merkkinen laukku ja kyllä mun mies on sitä lainannu. Varsinkaan vyötäröllä kannettuna ei oo tippaakaan naisellinen! Tosi näppärä ja kiva laukku ja todellakin sopii myös miehiselle miehelle. :)
sandaalit ja tennissukat ja kiiltävä kalju
täällä keskellä eurooppaa myös miehillä on "käsilaukku", on ollut muodissa jo pari vuotta. Miehilläkin on aina känny, lompakko ja avaimet vähintäänkin mukana, sekä nykyään Palm, Iphone jne suurempaa. Niinpä miehillä on miesten omat laukut. Lähinnä kyse on "pussukasta", hihna on leveä laukku musta ja sporttisen lookin omaava pikkulaukku. Tai voi olla suurempikin, jolloin mukana viedään töihin tietokone, papereita jne. Tässä kuvia suuremmasta ja pienemmästä :
http://www.estime.com/sac-homme.html?gclid=CLPglZOO7Z8CFaFi4wodYxf4YA
olemassa mitkä ei ole naisellisia! Vaan monet miehetkin saattavat kuskata mukana. Eikä se viittaa siihen että on bi tai homo.
Katopa tosta sen laukun tyyli. Toisesta pikkukuvasta näät hyvin miten se sopii miehelle vaikkei kiiltävää kaljua ja kaljamahaa olekaan. :)
http://www.urbantool.fi/fi/Laukut/3/slotBar/6
sandaalit ja tennissukat ja kiiltävä kalju
että housut pussittaa ja pullottaa kaikesta taskuissa olevasta roinasta ja näyttää siltä että putoaa hetkenä minä hyvänsä.
Asutte ilmeisesti jossain pienellä paikkakunnalla...
No, minkälaisesta laukusta on kyse? Monet miehet kantavat laukkua. Tuskin nyt on kyse mistään iltapukulaukusta. Marimekolla on miehekkäitä laukkuja joita voi hyvin kantaa olematta hintahtava.
Tiedoksesi että Etelä-Ranskassa kaikilla miehillä on laukku.
ja kenkien tulee olla tyyliltään yhteensopivia.
No ap. Joko miehesi kulkee uuden laukkunsa kanssa? Oletko tarvinnut kriisiapua? ;DD
Epäiletkö miehesi miehisyyttä vai koetko kilpailijaksi itsellesi, jos hänen käsilaukkunsa häiritsee sinua? Hoida oma olosi kuntoon, niin miehesi voi rauhassa päättää itse henkilökohtaisista asioistaan. Ei tarvitse toisia (lue: miestä) syyttää, jos ei itse hyväksy itseään.