Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis apua! Mun mies uhkaa hommata ITELLEEN KÄSILAUKUN!!

Vierailija
12.02.2010 |

On kuulemma kyllästyny roudaamaan tavaroita taskuissa tai repussa eikä salkun kantaminenkaan ole kovin näppärää. Ymmärrän tämän, mutta silti - jos se nyt ostaa käsilaukun ni onko seuraavana vuorossa korkokengät vai minihame??? Yäk. mitä mun miehiselle. etten sanois äijämäiselle, miehelleni on tapahtunu?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäiletkö miehesi miehisyyttä vai koetko kilpailijaksi itsellesi, jos hänen käsilaukkunsa häiritsee sinua? Hoida oma olosi kuntoon, niin miehesi voi rauhassa päättää itse henkilökohtaisista asioistaan. Ei tarvitse toisia (lue: miestä) syyttää, jos ei itse hyväksy itseään.

Vierailija
2/17 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omallakin on, käyttää varsinkin kesällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli kerran eräs peräkammarin poika kylään (kaiketi äitinsä) Longchamp-käsilaukun kanssa. Meni kyllä jauhot suuhun:D

Vierailija
4/17 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon Stockmannilta? Jos on, niin ei hätää, asia on ok.

Vierailija
5/17 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kaikilla miehillä ole laukku nykyään?

Vierailija
6/17 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oikea mies on mies käsilaukun kanssakin.

Vierailija
7/17 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tulossa ulos kaapista. Kohta se näyttää Adam Lambertilta.

Vierailija
8/17 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesit varmaan, että käsilaukkujakin on tooooooodella moneen lähtöön. Ei niitä kaikkia pidetä minihameen ja korkkareitten kanssa. :) Netissä on tollanen kauppa www.urbantool.fi . Mulla on sieltä tuo musta slotBar-merkkinen laukku ja kyllä mun mies on sitä lainannu. Varsinkaan vyötäröllä kannettuna ei oo tippaakaan naisellinen! Tosi näppärä ja kiva laukku ja todellakin sopii myös miehiselle miehelle. :)

Vierailija
9/17 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesit varmaan, että käsilaukkujakin on tooooooodella moneen lähtöön. Ei niitä kaikkia pidetä minihameen ja korkkareitten kanssa. :) Netissä on tollanen kauppa www.urbantool.fi . Mulla on sieltä tuo musta slotBar-merkkinen laukku ja kyllä mun mies on sitä lainannu. Varsinkaan vyötäröllä kannettuna ei oo tippaakaan naisellinen! Tosi näppärä ja kiva laukku ja todellakin sopii myös miehiselle miehelle. :)

sandaalit ja tennissukat ja kiiltävä kalju

Vierailija
10/17 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä keskellä eurooppaa myös miehillä on "käsilaukku", on ollut muodissa jo pari vuotta. Miehilläkin on aina känny, lompakko ja avaimet vähintäänkin mukana, sekä nykyään Palm, Iphone jne suurempaa. Niinpä miehillä on miesten omat laukut. Lähinnä kyse on "pussukasta", hihna on leveä laukku musta ja sporttisen lookin omaava pikkulaukku. Tai voi olla suurempikin, jolloin mukana viedään töihin tietokone, papereita jne. Tässä kuvia suuremmasta ja pienemmästä :

http://www.estime.com/sac-homme.html?gclid=CLPglZOO7Z8CFaFi4wodYxf4YA

Vierailija
11/17 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemassa mitkä ei ole naisellisia! Vaan monet miehetkin saattavat kuskata mukana. Eikä se viittaa siihen että on bi tai homo.

Vierailija
12/17 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/17 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katopa tosta sen laukun tyyli. Toisesta pikkukuvasta näät hyvin miten se sopii miehelle vaikkei kiiltävää kaljua ja kaljamahaa olekaan. :)

http://www.urbantool.fi/fi/Laukut/3/slotBar/6

sandaalit ja tennissukat ja kiiltävä kalju

Vierailija
14/17 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että housut pussittaa ja pullottaa kaikesta taskuissa olevasta roinasta ja näyttää siltä että putoaa hetkenä minä hyvänsä.

Vierailija
15/17 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutte ilmeisesti jossain pienellä paikkakunnalla...

No, minkälaisesta laukusta on kyse? Monet miehet kantavat laukkua. Tuskin nyt on kyse mistään iltapukulaukusta. Marimekolla on miehekkäitä laukkuja joita voi hyvin kantaa olematta hintahtava.

Tiedoksesi että Etelä-Ranskassa kaikilla miehillä on laukku.

Vierailija
16/17 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kenkien tulee olla tyyliltään yhteensopivia.

Vierailija
17/17 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap. Joko miehesi kulkee uuden laukkunsa kanssa? Oletko tarvinnut kriisiapua? ;DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä