paljonko imetys tiputtanu painoo??
mulla on ny kolmes viikos tippunu 5 kiloo... ja ilman mitää kuntoilua et iha imetyksellä:)
Kommentit (10)
Siis mul niinku tippu 15 kiloo 2kk,oon varmaa tosi hyvist geeneist tehty koska mutsil sama homma q mut sai 18veenä.Ihanaa tehä lapset nuorena q palautuu maqeen nopeesti
Siis mul niinku tippu 15 kiloo 2kk,oon varmaa tosi hyvist geeneist tehty koska mutsil sama homma q mut sai 18veenä.Ihanaa tehä lapset nuorena q palautuu maqeen nopeesti
Paljon sulla muuten ikää? Tuli ihan mieleen kirjoitus tyylistäsi
Kk sit täytin 18vee,qui niin?Jos tää on vittuiluu niin mu mies on kyl 21vee..,et sillee
Mut luokkaa 0,5kg/viikko on imetyksen tekemä energiavaje. Jokaisen oma asia sitten on täyttääkö sen suklaalla vai hyödyntääkö painonpudotuksena :)
kyllä syön aika paljo ja vedän ihan kursailematta suklaata ja muuta makeeta mut toi 5kg on tippunu. et ei se syömättömyyden takia oo tippunu... t.ap
vauva kohta 3kk. Karkkia on syöty ihan kiitettävästi. ;)
ihan normaali ruokamäärä, mutta ei niin ei. Tosin raskauskiloja jäi joku 4, mutta niistä ei meinaa päästä millään eroon, ei edes imetyksen jälkeen :(
vauva nyt kuukauden, tehty ahkerasti vaunulenkkejä imetyksen ohessa. Suklaatakin menee..
tippui 21 kiloa. En laihduttanut tai liikkunut hirveästi tai mitään muutakaan ihmeellistä.