Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvokaas - outoa verta

04.03.2010 |

Toivottavasti joku osais kommentoida... tai edes spekuloida. Mä oon ihan sekasin tästä, en tiedä mitä ajatella.

KP 24/27 menossa, ovulaatio ollut käsitykseni mukaan KP 14, kierto ollut tosi tasainen. Tänään kirkkaan punaista, hiukan läpikuultavaa vuotoa paperiin. Ei siis niin paljoa että oisi housuihin tarttunut.

Hedelmöittyminen siis varmaan tapahtunut, olisko, nyt vaan nietityttää että onko tää keskenmeno, kiinnittymisvuoto vai sitä normaalia alkuraskauden verenvuotoa mistä sanotaan että on usein harmitonta...

Äsh, mä kun luulin et voisin odotella kohtuullisen kärsivällisesti sunnuntaihin, mut ei. tää jännittämisen piina nyt moninkertaistui...

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsen jo ilmoittautumista tuonne joulukuun lahjaa toivoviin.

Tänään, KP30 tai KP6 tein taas negan. Ihan puhdas vielä, uskokaa pois, tuijottelin sitä joka valossa ja vielä uudestaan nyt illalla roskishaamun varalta. Näin illalla olisin ehkä hyvällä mielikuvituksella voinut jotain erottaa, mutta ei edes nyt sellaista, että olisin kehdannut mieheltä kysyä onko se samaa mieltä. Ei siis oikeasti mitään paljaalla silmällä yksiselitteisesti näkyvää.

Sen sijaan olo on tosi heikko, kuvottaa ja on sellaisia auringonpistosmaisia oireita. Eli yökötyksen, mahankierron ja päänsäryn sekoitusta, oksettaa.

Mieskin sanoi, että tässä kierrossa hänestä tuntuu että mun ounasteluissani voisi olla perää, negoista huolimatta.

Rintoja ahistaa.

Mä tänään oivalsin kuinka moni tätä mun tilannettani seuraa. On se jotenkin käsittämätöntä että joku ihan oikeasti lukee näitä tilityksiä ja jännää mukana. Kiitos siitä. :)

Nyt mulla tosin paineet kasvaa, jotenkin tuntuu että tuotan vielä teillekin pettymyksen jos tää tästä negaksi jää. Oon mä höpsö :)

Vierailija
22/31 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tuota pettymystä, äläkä ota paineita. Se on kyllä ihan totta että tätä vertaistukea mitä täältä saa ei voi verrata mihinkään:)

On kyllä ihme juttu toi sun tilanne... Toivotaan että tilanne nyt selkiäisi, suuntaan tai toiseen.

Kovasti halauksia, mami

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota mitääs stressiä toisille "pettymyksen tuottamisesta". Täällä varmasti kaikki tietää miten paljon vauvaa voi toivoa! Itse yrittäessäni ekaa koin vaikka mitkä oireet moneen moneen moneen kertaan, kuukautiset myöhästyi aina välillä ja muuta. Yhden kerran ne sitten pitivät paikkaansa, ja nyt on tyttö jo 5,5kk vanha.

Mutta nyt minun on pakko epäillä, että sinulla on nyt vain kierto jossa ovulaatio on joko myöhässä tai jäänyt välistä kokonaan. Pahoinvoinnit ja muut olen ainakin itse saanut helposti luotua itselleni - en usko kuvitelleeni mutta kun niin kovasti vauvaa toivoo, saa oireetkin esille. Toivon olevani väärässä, mutta jos en ole niin lohduttaudu sillä ettet ole ainoa. Samaa kokeneita on monia!

Itse koin moneen kertaan olevani täysin petetty, hullu, mielenvikainen ja höhläytetty vauvakuumeinen. Se on kuitenkin minusta niin ymmärrettävää, siis toivoa ja olettaa ja odottaa oireita kun vauvaa haluaa ja kuukautiset on myöhässä.

Toivottavasti siis ensinnä olen väärässä ja toisekseen jos en ole niin tästä olisi sinulle jotain tukea.

virva

Vierailija
24/31 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun joku jaksaa vielä kirjoittaa tuohon tyyliin. Tuntuu että meitä kaheleita kuumeisia on niin paljon, että aika moni on ruvennut suhtautumaan meihin rasittavana, luulotautisena massana. :)

Sinänsä epäilyksesi kuulostavat ihan realistiselta. Mä en oikein tiedä mitä ajatella - toisaalta ovistesti näytti pitkään vahvaa plussaa, toisaalta en kyllä tuntenut oviskipuja tässä kuussa. En sitten tiedä - joskus jostain luin että pidempään ovisplussan näkyminen voisi tarkoittaa oviksen siirtymistä. Voisihan se tietty olla että se ensin siirtyi jonkin stressitekijän tms vuoksi ja sitten jäi kokonaan väliin. Tai sitten oli yöllä ja en sitten vaan herännyt oviskipuihin.

Menkat oli paitsi aikaisessa, myös tosi niukat. Voihan se toki olla niinkin, että niukkuus johtuu siitä ettei tuossa ajassa vaan kertynyt niin paljoa sitä mitä normaalikierrossa poistuu menkkojen myötä.

Hitsi kun ei edes yhtään tiedä milloin olisi taas ovis odotettavissa... eli normaalin 27 kierron vai 24 kierron mukaan... täytynee käydä tikkuja hankkimassa, koska laskeskelin että jopa lauantaina jo voisi olla, jos uusikin kierto on 24 päivää.

Vierailija
25/31 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, ostat ovistestejä ja tikuttelet.. Itse taas tikuttelin ja oikeesti tais mulla olla menkat, koska nyt kp 8 ( taikka 40 ) näköjään tulee suht vahva viiva. Ei vielä yhtä vahva, mutta onhan tässä aikaa tosiaan vahvistua, kun oon aina sen olevinaan bongaillut kp 18-20. :D

Plussaonnea sulle!

Vierailija
26/31 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäiväpahoinvointia?

Useampana aamuna oon jo heittänyt toivon, mutta tässä puolenpäivän jälkeen on nyt useampana päivänä iskenyt lievä huonovointisuus, joka korostuu erityisesti bussissa. Välillä siihen on sitten liittynyt tuota "auringonpistos-päänsärkyä".

Oikeasti mä todennäköisesti petän itseäni ja asia on niin, että en vaan ole raskaana.

Ajattelin ostaa tänään kasan ovistestejä ja niitä tikuttelemalla pärjätä eteenpäin, jos sitten onkin raskaudesta kyse niin sen varmaan arvaan jos tikut näyttää liian pitkään plussaa...

Vierailija
27/31 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siis ovis oli tossa kp 16-17 (tunnen sen aina tosi hyvin) ja silloin yritettiin ja myöskin muutama päivä aikaisemmin.. Pari päivää sen jälkeen alkoi vatsakipu, sellainen poltteleva ja vihlova. Rintoja on aristanu nyt vajaa viikon, mua vaan huolestuttaa kun ei ole mitään (kiinnittymis)vuotoa tullut? että tuskin sitten olen raskaana?

Oon myös todella väsynyt, ja tähän väsymykseen ei nukkuminen auta. Voi tietty olla että kouluasiat yms stressaa.

Nyt on menossa kp 27/28-30, menkat joskus heittää muutamalla päivällä ettei oo täysin säännölliset. Tänään ei sitten olekaan rinnat niin kipeät ja eilen alkoi sellanen pieni menkkajomotus.. mutta tosi PIENI, kun yleensä kierin kivuista jo pari päivää aikaisemmin kun menkat alkaa. Huoh, turhauttavaa. Menkat ne sieltä tulee kuitenkin :/

Tai mulla taitaa vaan mennä oireet sen mukaan mitä ajattelen -> jos ajattelen vauva tulee niin on kaikki raskausoireet -> jos taas oon varma että menkat tulee niin on kaikki menkkaoireet :D

28/31 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sinulle kävi? Toivottavasti sait sitä plusssa...

Olen jännittänyt puolestasi kovasti.

Vierailija
29/31 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negaanhan tämä sitten päättyi.

Nyt on jo uusi kierto melkein jännäysvaiheessa.

Nyt kuitenkin häät lauantaina ja sitten viikko häämatkaa, joten testaaminen sittenn kun matkalta tullaan kotiin. :)

30/31 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi harmin paikka!

No, mutta nyt saat sitten mahtavimman häälahjan eikös vaan? Plussatuulia puhaltelen!

Mulla alkaa nyt järeämmät hoidot kun ei neljäskään inssi tuottanut tulosta. Huh!

Vierailija
31/31 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan liikuttavaa kuinka täällä palstalla tuntemattomat ihmiset toivoo hyvää toisilleen.

Toivotaan sullekin sinne sitä nyyttiä, kyllä se pian onnistuu!