Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lämpö 36,9 nännin ympärys herkkänä ja kp 26/28..Ollakko vai eikö olla raskaus oireita?

06.11.2006 |

Onkos tuo kehon lämpötila miten varma raskausmerkki?siis jos ajatellaan et normaalisti mulla on se 36,5 astetta kehossa lämpö. Nyt on tuossa melkein 37asteessa ja kohta pitäisi menkat alkamaan...Rinnat eivät ole erityisen kipeät, ehkä hiukan arat nännien ympäriltä.... Kiertopäivä on sen 26/28, eli miltäs teistä muista tämä tilanteeni kuulostaa.... Olisin kyllä ikionnellinen jos ne tädit nyt päättäs olla tulematta tällä kertaa....melkein puoli vuotta toisen mussukan yritystä takana...

Terv.sanna

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se lämpö onkin nyt 37,1astetta...

Vierailija
2/4 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...se tavallista että oviksesta lämpö nousee puolisen astetta, mutta toivottavasti sulla oireet tarkottaa plussaa *peukutuksia* bdbdbd!!! Niin ja varsinkin jos lämpö pysyy ylhäällä, aina parempi ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mulla normaali lämpö on myös tuo 36,5 ja oviksen jälkeen se alkaa hiljalleen nousemaan, kunnes kierron lopussa mullakin lämmöt on usein juuri 37,1. Eli tuo 37,1 on ihan normaali lämpö loppukierrossa. Samana päivänä(tai viimeistään seuraavana) kun menkat alkaa, niin lämpö tippuu taas normaalilukemille.

Vierailija
4/4 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet mittaillut lämpöjä joka kierrolla, niin voit melko varmasti sanoa, miten paljon lämmöt nyt poikkeaa normaalista. Itse olen tähän asti mittaillut aamulämpöä, joka on normaalisti 35.8 ja nyt ollut jo lähes viikon verran 36.6-37.1. Ekassa raskaudessa mittailin myös ennen plussaamista aamulämpöjä ja ne oli selkeästi koholla.