Neuvokaas - outoa verta
Toivottavasti joku osais kommentoida... tai edes spekuloida. Mä oon ihan sekasin tästä, en tiedä mitä ajatella.
KP 24/27 menossa, ovulaatio ollut käsitykseni mukaan KP 14, kierto ollut tosi tasainen. Tänään kirkkaan punaista, hiukan läpikuultavaa vuotoa paperiin. Ei siis niin paljoa että oisi housuihin tarttunut.
Hedelmöittyminen siis varmaan tapahtunut, olisko, nyt vaan nietityttää että onko tää keskenmeno, kiinnittymisvuoto vai sitä normaalia alkuraskauden verenvuotoa mistä sanotaan että on usein harmitonta...
Äsh, mä kun luulin et voisin odotella kohtuullisen kärsivällisesti sunnuntaihin, mut ei. tää jännittämisen piina nyt moninkertaistui...
Kommentit (31)
Kylläpä toivon että olis täälläkin noin. Tein tosin juuri äsken clearbluen digitaalitestin, ja negaa näytti. Tosin tein iltapäivällä ja 3 päivää ennakkoon, joten voi olla että muuttuu plussaksi. Sinänsä ihan tyhmää edes käyttää noita testejä tässä vaiheessa muuhun kuin aamutesteihin, mutta mä oon ihan mielettömän malttamaton tässä tilanteessa. Höh :)
pakko sanoa- että malttamattomuus ei ole munkaan hyve:) odottele nyt rauhassa... tuleeko nyt mitään vuotoa?
vielä piti sanoa että mulla tuli dpo 9-11 tota vuotoa ja sitten loppu... ja sitten vasta tein r-testin joka näytti plussaa:)
Mä ainakin peukutan sulle paljon:)))
mami
Eli,
Kiitos mami! kovasti tässä toivotaan. :)
Nyt tulee taas, alunperin luulin että vain ihan tippa paperiin, mutta nyt se on vähän yltynyt. ei ehkä ihan menkkojen tasoa, mutta lähelle mennään.
Eniten mua tällä hetkellä huolestuttaa menkkamainen (lievempi) jomotus mahassa. Se jomotus yrittää selvästi viestittää mulle että kyseessä on menkat, vaikkakin vähän aikaisessa.
No mutta, täytyy vaan koittaa malttaa ja katsoa miten käy. Klönttejä en oo vielä vuodosta bongannut, käsittääkseni se olis se huonoin merkki,,,
Olitko mamiof4 tehnyt siis nega-raskaustestiä tuona aikana? Sanoit että ovistesti näytti plussaa mut siis raskaustestiä et ilmeisesti tehnyt, vai näyttikö se vielä miinusta?
en tehnyt r-testiä, kun ei ollut, tein niitä ovistestejä ja sitten olisko ollu 29/2-27 tein r-testin jossa haalea haamu ja sitten 31 tosi vahva plussa.
Kyllä se on hyvän merkki että klönttejä ei tule, mulla myös juili mahaa, ehkä jopa enempi kuin menkoissa....
toivotaan nyt oikein kovasti!!!!
Jokin mussa sanoo että kyllä toi nega vois vielä plussaksi muuttua. Toinen osa sanoo, että petän itseäni jos sellasta kuvittelen.
Joka tapauksessa tää toinen päivä on kivuton, vuotoa edelleen ainakin jossain määrin. Toivon koko aika että lakkais, niin sit olois ainakin selkeästi eri asia kuin ajoissa tulevat menkat.
Tää muistuttaa nyt kyllä tosi paljon normaaleja menkkoja. Niissäkin on eka päivä juiliva, toinen kivuton. Nyt on tosi oireeton/tuntemukseton olo, kuten aina menkkojen tokana päivänä. Erona tosin se, että eilen alkoi limansekaisella vuodolla, ei siis epätasaisella, mutta veri oli sellaista paksumpaa/kuultavampaa kuin normaalisti. Nyt ei oo kyllä enää limasta jälkeäkään. Tais loppua kesken se tavara, kun kuivuutta on muutenkin kärsitty tässä jo vuosia.
No, nyt kun tässä kuulostelen niin kyllä jotain juilimistakin vielä erottuu. Eiköhän se johdu asian vatvomisesta. :)
Toi clearblue lupaa tälle päivälle jo about 90% varman tuloksen. Toisaalta mulla on lyhyt kierto, ja ovis ollut säännöllisesti vain 13vrk ennen menkkoja, joten sikäli voisi kuvitella että testikin laahaan päivän-pari jäljessä.
mamiof4, ihanaa kun jaksat kannustaa. :) Jos sulla vielä KP29 oli haalea, niin toki se antaa toivoa että tämäkin näkyis haaleana vasta silloin... nyt toki menossa vasta KP25/27... (tai KP2)
mutta mielestäni vuotosi kuulostaa normilta kuukautisvuodolta, joka nyt jostain syystä vain tulee pari päivää aikasemmin kuin normaalisti.
Edelleen peukutan kovasti... ja jos noi nyt menkat on, niin sitten seuraavasta napataan itsellemme joulutontut:)) eikös niin?? odota että tulee se noin kp 31, ja tee sitten testi. Jos vuoto tosta vielä runsastuu niin sitten on ehkä turhaa testailla... Tuleeko sulla niin paljon että siteeseen tulee? Kyllä mullakin se kaksi päivää oli ihan "normimenkat" ehkä hiukan vähemmän kuin ennen, mutta sitten se pisti ihmettelee kun tuli tosiaan jo kp23 ja loppu kahen päivän päästä! voimahali, kyllä kaikki iloksi muuttuu...
lämmöllä mami
Joulutonttu kuulostaa kyllä kivalta sekin. :)
Kyllä tää nyt aika runsaalta vuodolta vaikuttaa, tosin ne klimpit puuttuu edelleen joukosta.
Pikku hiljaa vois ruveta asennoitumaan siihen ettei tästä tärppiä tullut, mut ihan kiva että nää tulee tämmöisinä pehmeinä laskuina kun toivo hiipuu pikku hiljaa eikä kerralla.
Edelleen vaan hämmästyttää ja kummastuttaa, kun tähän asti kierto on ollut niin supervakio... mut parempihan se on jos kierto lyhenee kun silloin on tärppipäiviäkin tiheämpään tahtiin. :)
Nyt se vuoto sit loppui. 2vrk kesti varsinainen, nyt on tullut iltapäivä enää jotain jämiä.
Yhtään klimppiä en paikantanut, sen sijaan ohuen juoksevan liman sekaista oli suurin osa.
Tyhmä menin testaamaan kaikki testit ja nyt ei ole yhtään kaapissa kun huomenna olis KP 28/27 jolloin kait periaatteessa olis eka "virallinen" testauspäivä...
Ihanaa!!!!!!!!!! nyt pidät pään kylmänä pari päivää, odota ihan rauhassa esim.31/27 ja sitten teet testin, tiedän että on tosi hankalaa, mutta sitten saat melko todennäköisesti sen plussavastauksen:)) toivon todella että sieltä se napsahtaisi, menee kyllä ihan sillä kaavalla sulla kun meni mullakin. Lueskelin muuten vanhoja muistiinpanoja ja olin kirjoittanut että "kyllä nämä menkat on, sen verran tulee verta..." että kyllä mullakin siis se kaksi päivää tuli ihan reippaasti;)
mami
Itse samaa pohtinut ja mulla jo kp 5, vuoto täysin loppunut, oli tosi outo ja vetinen ja pregent stickiin tuli haalee viiva äsken. On vähän ihme olo, koska en usko oikeasti olevani nyt raskaana. Ehkä nuo testit on susia??
En mä sitten mitään malttia osaa, vaikka mamiof4 suosittelit. Testasin eilen iltapäivällä (ei siis aamuvirtsasta) uuden puhtaan negan (ei mitään haamuja). Tämä siis KP 28/27 tai vaihtoehtoisesti KP4 jos lasken että vuodossa alkoi alusta.
Edelleen epäilyttää, et noinkohan se mikään oikea nega oli. Jos Mamillakin meni haamun saantiin vielä muutama päivä seuraavan kierron puolelle...
Tänään en siis testannut. Huomenna aamuvirtsasta olis tarkoitus.
Helinäkeiju: mulla vuoto myös täysin loppunut, tänään siis KP5. Outo ja vetinen kuvaa myös mun vuotoani. KP1-3 vuoti kunnolla, yhteensä aika tarkkaan pari vuorokautta (1 ja 3 vain puoli päivää), sen jälkeen tuli vanhaa, tummunutta enää, käytännössä siis mun nähdäkseni sitä jo irronnutta mikä vaan kestää aikansa että kulkeutuu ulos.
En mä lähtis ensimmäisenä kuvittelemaan susitestiä, mut toki kannattaa testata vielä uudestaan jos olis vahvistunut. Kuinka haalea oli, oliks se ihan suurennuslasin kanssa etsittävä haamuviiva vai kuitenkin ihan selkeä?
Tekis kyllä mieli jo onnitella sua plussasta, ei ne viivat siihen muuten tulisi... :)
Eli menkat/vuoto loppui eilen, tänään sellainen kipu mitä yleensä KP1 vuodon alkaessa tai vähän ennen alkua. Tätä kipua ei yleensä muulloin ole esiintynyt.
Jänskättää. Haluaisin uskoa että testi näyttää plussaa huomenaamulla. Vaan saapa nähdä...
muakin jännittää ihan kauheasti miten sun käy:)) kuulostaa kyllä NIIN mun tarinalta!! mulla kanssa oli siis tasan kaksi vrk ihan "minimenkat" ja sitten 3:na päivänä sellasta ruskeeta "vanhaa" verta... ja sitten ei mitään.... onko sulla zoey ovistestejä siellä?? mulla ne näytti meinaan sen plussan ennen r-testiä!!
mami
Siinä on selkeähkö viiva, muttei kyllä vedä toiselle viivalle vertoja, joten en ainakaan minä ole raskaana.
Eilinen viiva oli kai epäselkeä, tyttö sen näki ja jopa piirsi testiin, mutta mies ei nähnyt.
Nyt mulla kp 6/28-34
aikas aikasin tuo ovistestikin rupee viivaa näyttää. :)
ei ne välttämättä raskautta näytä. Mä kokeilin sillon ihan "vahingossa" kun ajattelin synkästi että ei meille vauvaa tule kun oli ne menkatkin, että pissinpä huvikseen ovistestit pois... ja sitten ylläri ylläri ihan mielettömän paksu viiva tuli, niin paksuja ja vahvoja viivoja en saanu edes oviksessa. Mutta olen kyllä kuullu että ei ne kaikille näytä ollenkaan!
mami
Mutta oviksen aikaan käytin 5 testin setin. Jostain syystä se näytti koko sen 5pv tosi vahvaa plussaa. Silloin jo hetken mietin, että olisko eka ollut ovisplussa ja sen jälkeen raskausplussia. Mutta en jotenkin usko että ovistestikään voisi näyttää raskautta ennen kiinnittymistä, joten pari päivää oviksen jälkeen olis varmaan ollut nega.
Näinollen lähden siitä että ovistestit oli viallisia...
Tekisipä vähän mieleni ostaa ovistestejä. :) Mutta jos nyt olisinkin sit raskaana niin olis tyhmä ostaa iso kasa testejä joista en sitten tarttisikaan kuin yhden sellaiseen tarkoitukseen, jossa ei sit kuitenkaan voi olla tuloksesta varma... hmm.
*muoks*
Lisäänpä vielä et rintoja särkee ihan vietävästi tänään. Alkoi hiipien, mut nyt alan huomata että istun ihan lysyssä että särkis vähemmän. Ei kosketusherkkyyttä, mut sellasta kipua kuin olis vähän turvoksissa ja raskaat nää rinnat. Myös sellasta satunnaista kihelmöintiä tms.
Tää lienee joka tapauksessa hyvä merkki... :)
ostat kato ison kasan ovistestejä ni sit on saletisti plussa:D mä voin sit ostaa sulta ne ovistestit!!!!!
...kyllä, merkit on hyvät;)
mami
hui että!! kuulostaa mun plussakierrolta:)) toivotaan kovasti että sitä se on. Mulla plussakierrossa kp 24/26 tuli juuri kirkasta, ohkasta verta jota kesti kaksi päivää ja sitten napsahti plussa r-testiin:) ovistesti muuten näytti vuodon aikana vahvaa plussaa;))
Kovasti onnea!!!!