Miten laihtuminen on vaikuttanut parisuhteeseesi?
Itselläni nyt takana -8kg pudotusta ja vielä 10kg olisi pudotettavaa. Olen mielessäni kuvitellut että sitten hoikkana seksielämä on vilkkaampaa,ja mieheni ehkä ylpeämpi minusta. Oma kehonkuvani ei ole kovin hyvä vielä tälläkään hetkellä,seksin aikana en pysty spontaanisti olemaan alasti ja asennoissa mietin vartaloani,en kiihotu jos mies tulee tekemään aloitetta,ei yksinkertaisesti tee mieli seksiä. En koe itseäni seksikkääksi vaikka mies minua haluaakin (minulla siis oikeasti ylipainoa),ehkä tämä korjaantuu laihtumisen myötä.
Kommentit (18)
sain ilmaisia drinksuja ja kutsuja. Mieheni ei enää kiinnostanut minua sillä olin päässyt ns. piireihin.
Mieheni on tavallinen pullukka. Erosimme vähän aikaa sitten. Laihtuminen on parasta mitä minulle on käynyt. Sääli että tein lapsia exäni kanssa. Olisi niin helpompaa viettää uutta elämää ilman lapsia.
jos jotenkin niin ehkä niin, että laihduttamisen aikana olen kireä, itsekeskeinen ja tyytymätön ihminen ja mies toivookin etten montaa kertaa elämässäni aio laihduttaa tän jälkeen. :) Mut seksiin ja parisuhteeseen sinänsä ei siis ole mitään vaikutusta. Ei myöskään sillä laihtuuko vai lihooko mies.
ainakaan seksielämään ole vaikuttanut. Meillä aina ollut villiä menoa sillä rintamalla.
Laihduttuani mies ei jostain syystä ole enää kovin mustasukkainen. Hänen mielestään en enää ole yhtä leppoisa ja iloinen kuin ennen (tarkkailen kuulemma nyt liikaa vartaloani ja syömisiäni), mutta muuten kaikki kuten aiemminkin.
vaikutus sillä oli. Mies otti ja lähti :(
Sanoi, että en ole enää se sama ihminen johon aikoinaan rakastui eli positiiviseen ja iloiseen elämänasenteeseen. No, hän siinä hävisi enkä minä.
Eipä kyllä tunnu miesseuraa löytyvän paremmin laihduttuani, joten pitäisiköhän yrittää muuttaa asennetta, mutta miten, kun en tiedä missä vika?
Musta tuntuu ettei mies oo juuri huomannut laihtumisia ja lihomisia...
Mä oon lihonu noin 15kg siitä, kun joskus tavattiin. Ja miehen mielestä ei mitään muutosta :)
t. 174cm/74kg
Itselläni nyt takana -8kg pudotusta ja vielä 10kg olisi pudotettavaa. Olen mielessäni kuvitellut että sitten hoikkana seksielämä on vilkkaampaa,ja mieheni ehkä ylpeämpi minusta. Oma kehonkuvani ei ole kovin hyvä vielä tälläkään hetkellä,seksin aikana en pysty spontaanisti olemaan alasti ja asennoissa mietin vartaloani,en kiihotu jos mies tulee tekemään aloitetta,ei yksinkertaisesti tee mieli seksiä. En koe itseäni seksikkääksi vaikka mies minua haluaakin (minulla siis oikeasti ylipainoa),ehkä tämä korjaantuu laihtumisen myötä.
30kg ylipainoa ja olen aina uskaltanut olla alasti miesten edessä eikä koskaan ole tarvinnut peitellä mitään. Seksikin aivan mahtavaa. Asenteessasi on paljon vikaa, jos sekstaillessa mietit vartaloasi! Ota rennommin niin alkaa seksi maistumaan. Jos miehesi on tutustunut sinuun jo kun olet ollut ylipainoinen, kertoo se jo siitä, että hän pitää sinusta sellaisena kuin olet!
Ei laihduttaminen tee kenestäkään seksikästä... kyse on omasta asenteesta!
sain ilmaisia drinksuja ja kutsuja. Mieheni ei enää kiinnostanut minua sillä olin päässyt ns. piireihin.
Mieheni on tavallinen pullukka. Erosimme vähän aikaa sitten. Laihtuminen on parasta mitä minulle on käynyt. Sääli että tein lapsia exäni kanssa. Olisi niin helpompaa viettää uutta elämää ilman lapsia.
Mä oon kuule täällä piirissä syvällä sisällä ja eivät nämä staratkaan ihmisiä kummempia ole. On lihavia ja laihoja staroja, monella on kuitenkin tosi pahoja ongelmia elämässä. Oikeasti on varmasti leppoisampaa olla ns. tavis. ;)
Mieheni on tavallinen pullukka. Erosimme vähän aikaa sitten. Laihtuminen on parasta mitä minulle on käynyt. Sääli että tein lapsia exäni kanssa. Olisi niin helpompaa viettää uutta elämää ilman lapsia.Mä oon kuule täällä piirissä syvällä sisällä ja eivät nämä staratkaan ihmisiä kummempia ole. On lihavia ja laihoja staroja, monella on kuitenkin tosi pahoja ongelmia elämässä. Oikeasti on varmasti leppoisampaa olla ns. tavis. ;)
luulen, että tää "parempiin piireihin" päässyt ei ole koskaan edes ollut lihava vaan hän on laiha, joka täällä yrittää pilkata lihavia!
hoikkuus olisi jotenkin tehnyt parisuhdetta tai seksielämää paremmaksi. Olin siis alun perin laiha, sitten lievästi ylipainoinen (BMI 28), ja nyt taas normaalipainoinen. Suurin vaikutus taitaa olla se, mikä kenties tapahtuu omien korvien välissä (jos tapahtuu).
Lihava ei tietenkään voi olla seksikäs, mutta pelkällä laihduttamisella ei tule seksikkääksi, siihen tarvitaan asennetta!
Ap:n täytyy laihduttuan muuttaa omaa ajattelutyyliään, niin alkaa se seksikkyyskin sieltä paljastua!
Lihava ei tietenkään voi olla seksikäs, mutta pelkällä laihduttamisella ei tule seksikkääksi, siihen tarvitaan asennetta!
Ap:n täytyy laihduttuan muuttaa omaa ajattelutyyliään, niin alkaa se seksikkyyskin sieltä paljastua!
täh? kyllä lihava voi olla seksikäs, jos on itsevarma ja omaa oikean asenteen.
Monet lihavat paljon seksikkäämpiä kuin monet laihat (en puhu mistään yli 150kg, jotka vain makaavat sängyssä). laihoilla usein todella huono itsetunto, koska pelkäävät näyttävänsä läskiltä miesten silmissä.Kaikki lihavat eivät häpeile kilojaan mutta laihoille jo pieni nahkapoimu mahassa voi olla todella häpeällistä. Eli itsetunto ja asenne kohdalleen!
vähän saman tyyppinen tarina kuin ysillä.
ylipainoinen ei ole seksikäs...
Enkä nyt tarkoita mitään BMI 22 ja viisi kilos liikaa vaan siis kun BMI alkaa ylittää 25...
miesten mielestä kurvikas BMI 26-27 on paras?
ylipainoinen ei ole seksikäs... Enkä nyt tarkoita mitään BMI 22 ja viisi kilos liikaa vaan siis kun BMI alkaa ylittää 25...
Mutta oon kyllä ylipainostakin huolimatta ollut aika "villi". Musta tuntuu ettei mies oo juuri huomannut laihtumisia ja lihomisia...
"musta tuntuu ettei mies oo juuri huomannut laihtumisia ja lihoamisia" minä lihonnu 20kg niin luulisi sen huomaavan. Sinä ilmeisesti puhut n5kg lihoamisesta jota ei kyllä juurikaan näy eikä tunnu missään :D
Toivottavasti saavuttaa pian tavoitteensa.
omiin haluihin huomattavasti! Tietty myös hormonitoiminnan tasoittumisella on syytä, mutta se miten oman kehonsa mieltää on tärkeää. Mulle muutamakin ylimääräinen kilo omassa kropassa tuo ahdistusta ja on turn off- miehelle se ei onneksi ole niin tärkeää. On halunnut mua raskaana ja synnytyksen jälkeen löllömahaisena, eikä välittäisi varmaan vaikka pysyvästi jäis 10 kg lisää. Omaan mieleen sillä on enemmän vaikutusta.