en oikein ymmärrä...
miksi pienille lapsille ja kasvaville pitää ostaa kalliita merkki vaatteita, nehän jää pieneksi turhaa rahan menoa, pitääkö niillä vaatteilla jotenkin päteä että meillä on rahaa, ihan kivoja vaatteita saa halvemmallakin ja ajaa saman asian...?!
Kommentit (7)
on puppua, sillä meillä on ihan "anttilan" vaatteet kestäneet siihen kunnes lapsi kasvaa ulos vaatteista.
kalliisiin vaatteisiin ja keskustellessa huomaa että ne kalliit merkkivaatteet ovat vain näyttämistä varten. Minkä näyttämistä...no, tyhmyyden.
lasten vaatteita saa tosi nättejä ja hauskoja halvallakin JA kestäviä.
sellaiset lapset joilla on hienot merkkivaatteet niin eivät saa liata niitä eikä leikkiä kuin normaali lapsi eli maahan ei istumaan yms...
Se mikä on sinulle iso raha, voi toiselle olla pieni. Minä en ole oikein koskaan hintalappuja katsellut, olen ostanut mikä kivalta näyttää. Jos minulla ei olisi varaa ostaa vaatteita joita haluan, en tietenkään sitten ostaisi vaan etsisin halvempia.
äidille ehkä. Itse aikoinaan, revin kallit merkit irti, jottei vanhemmat ala valittamaan että nyt näytetään vaatteilla parempaa...hah se oli minusta paras keksintöni aikoihin. Sai olla rauhassa.
Tuota ihmettelen minäkin, tai en ihmettele kun tiedän että tällaiset vanhemmat ajattelevat sitä mitä muut ajattelevat ja yrittävät esittää jotenkin parempaa vaatteiden kautta, joka on aivan naurettavaa.