Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en oikein ymmärrä...

Vierailija
03.03.2010 |

miksi pienille lapsille ja kasvaville pitää ostaa kalliita merkki vaatteita, nehän jää pieneksi turhaa rahan menoa, pitääkö niillä vaatteilla jotenkin päteä että meillä on rahaa, ihan kivoja vaatteita saa halvemmallakin ja ajaa saman asian...?!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota ihmettelen minäkin, tai en ihmettele kun tiedän että tällaiset vanhemmat ajattelevat sitä mitä muut ajattelevat ja yrittävät esittää jotenkin parempaa vaatteiden kautta, joka on aivan naurettavaa.

Vierailija
2/7 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on puppua, sillä meillä on ihan "anttilan" vaatteet kestäneet siihen kunnes lapsi kasvaa ulos vaatteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalliisiin vaatteisiin ja keskustellessa huomaa että ne kalliit merkkivaatteet ovat vain näyttämistä varten. Minkä näyttämistä...no, tyhmyyden.

Vierailija
4/7 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten vaatteita saa tosi nättejä ja hauskoja halvallakin JA kestäviä.

Vierailija
5/7 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset lapset joilla on hienot merkkivaatteet niin eivät saa liata niitä eikä leikkiä kuin normaali lapsi eli maahan ei istumaan yms...

Vierailija
6/7 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä on sinulle iso raha, voi toiselle olla pieni. Minä en ole oikein koskaan hintalappuja katsellut, olen ostanut mikä kivalta näyttää. Jos minulla ei olisi varaa ostaa vaatteita joita haluan, en tietenkään sitten ostaisi vaan etsisin halvempia.

Vierailija
7/7 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidille ehkä. Itse aikoinaan, revin kallit merkit irti, jottei vanhemmat ala valittamaan että nyt näytetään vaatteilla parempaa...hah se oli minusta paras keksintöni aikoihin. Sai olla rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme