Äsyttää tyttöjen pillunpunaiset vaatteet!!
Ettekö te osaa rinsessoillenne ostaa muuta kuin ällöjä pinkin värisiä rytkyjä? Ovat vielä monesti halvan näköisiä.
Kommentit (22)
Veikkaan et meidän tytön "pillun"punaiset Ralph Laurenin mekot,burberry paidat,kenzon vaatteet ja gantin kuteet on arvokkaan eikä suinkaan halvan näköisiä
mulle on ihan sama mitä sä uskot mun nähneen.
Mutta eilen just pyykkäsin tyttäreni kenzon velour paidan.Ja viime viikolla myin pieneksi jääneet kenzon mekot.
-3
Kirpparilta tarttui paita, joka on merkiltään Kentzo. Huimat 2 euroa. Missäs tuollaisia myydään?
Mutta KENZO ei ainakaan mikään halppis merkki ole
että ihminen, joka ei hallitse yhdyssanoja ja pilkutusta, voisi ostaa Kentzoa?
ps. meilläpäin vaatteen värin valitsee yleensä lapsi, mikäli mahdollista. Ap vain koittaa kestää ne vaaleanpunaiset ihanuudet sen poikavauvansa kanssa.
Kirpparilta tarttui paita, joka on merkiltään Kentzo. Huimat 2 euroa. Missäs tuollaisia myydään?
Itse ostan stureplanilta.Asun siis tukholmassa.
Ja korjaan että ostan KENZOA en Kentzoa
-se joka ei ollut kenzoa nähnytkään kuin unissaan
Oma uskottavuutesi kärsii pahasti myös.Hahahaha KENTZO
pillu on varmaan sit aika erikoisen värinen, kun en ole sen värisiä vaatteita nähnyt lapsilla enkä kyllä kellään.
Tai sitten ap:lla on jokin sairaus, jos tavallista pinkkiä tarkoitti.
ostan sen värisiä vaatteita tytölleni.
väkivalta, sodat, lasten hyväksikäyttö ja kaltoinkohtelu ja monet monet muut asiat. joudun ikävä kyllä elämään niiden kanssa, vaikka ne todella särkevät sydäntäni. yritä sinäkin jaksaa niiden pillusi väristen vaatteitten kanssa, jooko.
meinaatko että ne siellä kaupantiskillä testaavat kirjoitustaidon??? hehehhehhe
tästä ketjusta sain kyllä hyvät naurut:D
Niin kauan kun neidille kelpaa, puen hänet vaaleanpunaisiin hörsötyksiin. Aion nauttia täysillä pikku prinsessani pukemisesta ja kuvaan niissä asuissa, joilla sitten isompana kiristän että jollei huone siivoonnu, laitan kuvat kaikkien kavereides fb:hen. (ja kyllä olen univelkainen ja aloitus jostain syystä huvitti minua suunnattomasti)
1900 luvulla tullut miesten väristä naisten suosioon. Muistelen jostain lukeneeni syitä miksi se vetoaa ihmissilmään mut nyt en löytänyt tähän hätään googlaamalla.
ja feministit vastustavat ko. väriä. Oletko ap feministi?
helokki kun se näitä provoja kirjoittaessa tumputtaa...
joo Kenzo siinä lukeekin, ei Kentzo. 2 euroa kuitenkin. Mitä tuommoinen 104-senttinen trikoopaita sitten mahtaa uutena maksaa?
arvosteltiin äitejä jotka eivät pue tyttöjään vaaleenpunaiseen, että on jotain patoumia tms.