Hulluimmat hygieniahömpötykset lähipiirissäsi?
Tuli tuosta ylivuotisten pöpöpyyhkeiden ketjusta mieleen, että millaisia hulluja hygieniahömpötyksiä / ylilyöntejä lähipiirissäsi / tuttavillasi on?
Mulle tulee mieleen:
-kalaa ei voi syödä koskaan, koska se pilaantuu niin helposti
Kommentit (222)
pestä 60 asteessa, mutta alusvaatteet ei? onko vauvan puklu jotenkin vaarallisempaa/likaisempaa/moraalittomampaa kuin aikuisten alapäiden eritteet?
elastaania, toisin kuin useimmissa alkkareissa. Alkkarit menee äkkiä huonoksi, jos niitä pesee jatkuvasti kuumassa. Puklurätit on puuvilla, joka kestää kuumankin pesun.
ja todellakin pesen ne vähintään 60 asteessa... käyttääkö sun mies jotain elastaanisia pitsipökiä?
vaihtoehtoa, 100% puuvillaboxerit TAI elastaaniset pitsipökät, niin vissiin mun mies käyttää sitten niitä, kun hänen kalsarinsa eivät ole 100% puuvillaa, vaan niissä on osa elastaania. Huoh. Vähänpä tiedät maailmasta.
Mikäli yleissivistykseen ja maailmantuntemukseen kuuluu tuntea sinun miehesi pikkuhoousujen materiaalin koostumus ;D
alkkarien koostumus, mutta kuuluu yleissivistykseen ymmärtää, että on jokunen muukin vaihtoehto, kuin täyspuuvillaboxerit ja pitsiset pikkupöksyt. Eikö muuten miehesi boxereissa ole kuminauhaa? Siinä lienee kuitenkin elastaania.
ja maailman ymmärtämiseen kuuluu myös kysy ymmärtää sarkasmia.Ja by the way, kuminauhat ei ole meillä menneet miksikään 60 asteen pesussa, ja jos menee vuosien saatossa, on silloin jo muutenkin aika uusia pikkuhousuvarastoa..
ainoa argumentti oli kuitenkin tuo pitsipöksykommentti, joten ehkä olisit voinut käyttää jotain muutakin keinoa vakuuttaaksesi minut?
Ei mua haittaa, vaikka sinä pesisit kalsarisi 90 asteessa. Mä pesen kuitenkin neljässäkympissä, koska meidän melkein kaikissa alkkareissa on elastaania.
Kone on noin 2 vuotta vanha ja pesuainetta laitan 40-50ml. Kyllä siinä viimeisessä huuhteluvedessä yleensä vielä niitä pesuaineenjämiä on.
Astioihin käytän puoli tablettia ja niihin jää siitä huolimatta pesuainetta, astianpesukone on myös ollut kaksi vuotta käytössä.
Ps. on meillä niitä kestovaippojakin, tosin aika vähälle käytölle ovat jääneet.
pestä 60 asteessa, mutta alusvaatteet ei? onko vauvan puklu jotenkin vaarallisempaa/likaisempaa/moraalittomampaa kuin aikuisten alapäiden eritteet?
elastaania, toisin kuin useimmissa alkkareissa. Alkkarit menee äkkiä huonoksi, jos niitä pesee jatkuvasti kuumassa. Puklurätit on puuvilla, joka kestää kuumankin pesun.
ja todellakin pesen ne vähintään 60 asteessa... käyttääkö sun mies jotain elastaanisia pitsipökiä?
vaihtoehtoa, 100% puuvillaboxerit TAI elastaaniset pitsipökät, niin vissiin mun mies käyttää sitten niitä, kun hänen kalsarinsa eivät ole 100% puuvillaa, vaan niissä on osa elastaania. Huoh. Vähänpä tiedät maailmasta.
Mikäli yleissivistykseen ja maailmantuntemukseen kuuluu tuntea sinun miehesi pikkuhoousujen materiaalin koostumus ;D
alkkarien koostumus, mutta kuuluu yleissivistykseen ymmärtää, että on jokunen muukin vaihtoehto, kuin täyspuuvillaboxerit ja pitsiset pikkupöksyt. Eikö muuten miehesi boxereissa ole kuminauhaa? Siinä lienee kuitenkin elastaania.
ja maailman ymmärtämiseen kuuluu myös kysy ymmärtää sarkasmia. Ja by the way, kuminauhat ei ole meillä menneet miksikään 60 asteen pesussa, ja jos menee vuosien saatossa, on silloin jo muutenkin aika uusia pikkuhousuvarastoa..
ainoa argumentti oli kuitenkin tuo pitsipöksykommentti, joten ehkä olisit voinut käyttää jotain muutakin keinoa vakuuttaaksesi minut? Ei mua haittaa, vaikka sinä pesisit kalsarisi 90 asteessa. Mä pesen kuitenkin neljässäkympissä, koska meidän melkein kaikissa alkkareissa on elastaania.
Eikä minulla ole sitäpaitsi mitään tarvetta vakuuttaa sinua yhtään mistään.
KAKKAPARTIKKELIT HYÖKKÄÄVÄT! Pelastautukoon ken voi!
flanellialushousuissa oli sellainen napillinen nauha, jossa tietty napireijät myös. Tällä kiristettiin alushousut sopiviksi. Varmaan noillakin jotka pesee miehensä alkkarit 60 asteessa. Silloin ei elastinen kuminauha virty, kun sitä ei ole.
on neuroottista väitellä tästä aiheesta
perustu pääasiassa sen emäksisyyteen (syövyttävä), joten laimeana se tuskin on hirveätä myrkkyä. En silti käyttäisi sitä muualla kuin astianpesukoneessa, ettei vahinkoja satu.
...kun matkoilla pesee vaatteita joskus Afrikassa ihan kylmässäkin vedessä (ei siis edes sitä 40 astetta), mutta puhdasta tulee kyllä silti. :)
Kaikki perheen alusvaatteet tulee pestä 60 asteessa.
kylässä. Mukana sisätossut. Vuoraa myös vessanpytyn reunat paperilla ennen kuin "päästää" lapsen pissalle :-O
Siis lasten vaatteita ei laiteta samaan koneelliseen aikuisten vaatteiden kanssa.
Ja aikuiset ovat ihan siisteissä sisähommissa, eivät mitään autonasentajia :-)
kaupasta täytyy ostaa muovikassi aina ja kaikille ostoksille (esim vessapaperisäkille, limsapulloille), koska ostokset eivät saa koskea lattiaa. eli jos ostoksia kaappiin laittaessa liian täydestä kassista vierii esim paketti leipää lattialle, se on pilalla. ja ei, lattiat eivät ole siellä likaiset, vaan ne luututaan useamman kerran viikossa.
perhe jossa flunssan pelossa ei uskalleta ikinä kyläillä missään :/
etkö sinä sitten pese? oks.
60 asteen pesua! Kaikki eivät käytä Sloggeja :)
Siis lasten vaatteita ei laiteta samaan koneelliseen aikuisten vaatteiden kanssa.
Ja aikuiset ovat ihan siisteissä sisähommissa, eivät mitään autonasentajia :-)
*aluvaatteet pestään erikseen
*petivaatteet pestään erikseen
*aikuisten vaatteet pestään erikseen
*lasten vaatteet pestään erikseen
Minun ymmärtääkseni vaatteet puhdistuvat joka tapauksessa siellä koneessa vaikka sekaisin pesisikin.
Oikeasti likaisten remppavaatteiden erikseen pesemisen minäkin tajua, mutta en noita muita.
koska äitini niin pelkäsi siitä tulevia "kauheita pöpöjä" - tai oli meillä kai joskus valmiina ostettua grillibroileria, siitäkin varmaan panikoitiin..
tämä nyt on ihan normaalia. niin kuuluisikin tehdä
Missä sanotaan, että alusvaatteet pestään 60 asteessa? o_O Onko teillä kaikki jotain puuvillaisia raappahousuja? Etkö harrasta pitsipöksylöitä? Mun useimmissa pöksyissä on pesuohje 40 astetta. Ja ihan olen hengissä selvinnyt tähän asti ilman mitään alapäävaivoja :D
ja harvemmin mitkään tekokuidut. Puuvilla on eri juttu.
ja maailman ymmärtämiseen kuuluu myös kysy ymmärtää sarkasmia.
Ja by the way, kuminauhat ei ole meillä menneet miksikään 60 asteen pesussa, ja jos menee vuosien saatossa, on silloin jo muutenkin aika uusia pikkuhousuvarastoa..