Mä en kertakaikkiaan jaksa opiskella.
Opiskelen monimuotokoulutuksessa merkonomiksi.En jaksa.Tehtäviä niin paljon ja olen 1,4v taaperon kotiäiti etten ehdi tehdä niitä tarpeeksi lisäksi lapsen kanssa voimat menneet.Päiväkotiin lasta ei voi laittaa koska loppuisi kotihoidontuki ja meillä taloudellisesti tiukkaa.Mies ei tajua vaikka selitän kuinka loppu olen.Suuttuu jos ehdotan että pitäisin vuoden tauon.Mitä teen?
Kommentit (7)
Riitahan tästä miehen kanssa tulee ehkä ero pahimmillaan mut mä en vaan jaksa.
Mulla lapset 10, 8, 6 ja 1 ja opiskelen yliopistossa. Hoitovapaalla olen vielä virallisesti mutta tosiaan ihan täysipäiväisesti opiskelen, isovanhemmat hoitavat pienempiä luentojen ajan. Kaikki muu työ (harjoitukset, tenttiin lukemiset jne)olisikin sitten tehtävä illalla kun mies on lasten kanssa ja yötöiksi menee usein. Jos susta tuntuu tuolta, pidät vuoden tauon ja selität miehelle, että palat muuten loppuun. Jos suuttuu, mitä sitten? Joko leppyy tai sitten osoittaa todellisen karvansa ja sellainen mies joka ei vaimoansa tue joutaa mennä.
ja mieleisen ammatinkin vielä hankkinut! Nyt en voisi kuvitellakkaan opiskelevani, vauva 5kk. Eikä muutenkaan vois vähempää kiinnostaa koko opiskelu. Ap: auttaisko se tauon pitäminen? Tsemppiä sulle, uskon että olet väsynyt!
mut en kyllä usko että mies suostuu.Ei todellakaan ole sitä tyyppiä joka suostuisi.Tietää kyllä etten jaksa mut eipä se auta.
mut en kyllä usko että mies suostuu.Ei todellakaan ole sitä tyyppiä joka suostuisi.Tietää kyllä etten jaksa mut eipä se auta.
minäpä en tuollaista mulkkua katselisi tuon pidempään. Mitä tapahtuu jos pidät tauon? Tuleeko turpiin?
tosin kyse maisteriopinnoista ja kotona 2v ja 4v lapset. Niin se vain on että jos arjen perusasiat eivät ole kunnossa niin opiskelu tuntuu mahdottomalta.