Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmä kysymys: Saako myös Kelan tuista veronpalautusta?

Vierailija
03.03.2010 |

Siis jos en toimita pienempään ennakonpidätysprosenttiin oikeuttavaa verokorttiani Kelaan, niin saanko ne tuesta liikaa perityt verot normaalisti palautuksena?

Järki sanoo että kyllä, mutta on se ollut ennenkin väärässä =)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan muuttanut tukien takia veroprosenttiani. kiva saada joulukuussa 900 palautuksia :)

Vierailija
2/4 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan muuttanut tukien takia veroprosenttiani. kiva saada joulukuussa 900 palautuksia :)

En käsitä. Ne on sun rahoja, jotka makaa valtion kasssassa pahimmillaan melkein kaksi vuotta. Et saa niille edes mitään kunnon korkoa. Hassua miten monet ajattelee veronpalautuksia jonain joululahjana valtiolta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä. Ne on sun rahoja, jotka makaa valtion kasssassa pahimmillaan melkein kaksi vuotta. Et saa niille edes mitään kunnon korkoa. Hassua miten monet ajattelee veronpalautuksia jonain joululahjana valtiolta :D

mä olen ainakin niin lepsu rahankäyttäjä, että kaikki menee mikä tulee. Eli on paljon järkevämpää maksaa pikkasen isommalla prosentilla veroja ja saada sitten joka vuosi joululahjarahat veronpalautuksista. Hyvin toimii.

Vierailija
4/4 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla parempi näin :)

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä