Te, jotka laitatte etikkaa pyykkien huuhteluveteen:
paljonko mahdatte lorauttaa etikkaa sinne huuhteluainelokeroon? Olen ajatellut alkaa käyttämään etikkaa huuhteluaineen sijaan.
Kommentit (27)
Korkeintaan uuden pullon kun avaa niin huomaa sen hajun. Itse lorautan sen puoli desiä/koneellinen ja olen ollut todella tyytyväinen! Etikka saattaa tuoksahtaa märässä pyykissä, mutta kuivissa ei todellakaan! Ja euroshopperin etikkakin riittää useamman kuukauden ja taisi maksaa alle 2 euroa.
mut kun haiseehan se hirveälle jo heti kun pullon avaa. Se nyt olis kaiken huippu jos vielä puhtaat vaatteetkin haisis niin yrjölle!
Ei tietenkään sitä tarvi erikseen haistella, mut hengittävä ihminen kyullä huomaa jos etikkapullo on auki...
Olen joutunut heittämään pois joitain pesuaineitakin siksi, kun niissä on ollut karmea etikan lemu, eli ei ole voinut käyttää.
En käytä huuhteluaineitakaan.
Pesuaineista käytän Sertoa, joa on zeoliititon.
Kuivausrumpu tekee vaatteista pehmeitä ja poistaa ylimääräiset pölyt, kissankarvat sun muut.
Pesin kerran etikkavedellä jääkääpin. Voi hitto sitä hajua.
Eikö vähän aikaa sitten EU:ssa tai muissa päättävissä tahoissa tehty päätös, että kaikki pesuaineet sisältävät jatkossa zeoliittia koska fosforin käytöstä pesuaineista luovutaa.
Oli nyt tosi huonosti kirjoitettu mutta en nyt jaksa parempaakaan tuotosta ;-)
Eikö vähän aikaa sitten EU:ssa tai muissa päättävissä tahoissa tehty päätös, että kaikki pesuaineet sisältävät jatkossa zeoliittia koska fosforin käytöstä pesuaineista luovutaa.
Oli nyt tosi huonosti kirjoitettu mutta en nyt jaksa parempaakaan tuotosta ;-)
Vaihtoehtoja on fosfonaatit ja sitraatit (muistaakseni). Fosfonaatit päätyvät kai fosforiksi, mutta hitaammin kuin fosfaatit, joten sitraatit siinä mielessä parempi vaihtoehto. En tosin tiedä, mitä niistä aiheutuu.
ei haise etikalle.