Te, jotka laitatte etikkaa pyykkien huuhteluveteen:
paljonko mahdatte lorauttaa etikkaa sinne huuhteluainelokeroon? Olen ajatellut alkaa käyttämään etikkaa huuhteluaineen sijaan.
Kommentit (27)
Loraus. Ehkä kaksi ruokalusikallista.
laitan noin desin. Jostain ihan tällaisen ohjeen luin, eikä jää hajua.
Mitä se tekee pyykille?
T. tietämätön
raikastaa ja ehkäisee ehkä myös kalkkisaostumien syntymisen koneeseen.
Huuhteluainettahan niihin ei voi käyttää.
kun peset 95 asteessa vaikka pelkän tyhjän koneellisen. Pitäisi tehdä 1krt/kk
Etikkaketjuun? Kuka ylipäänsä nykyään enää käyttää zeoliitillista pesuainetta? Se lähtee myös kun pesee 95 asteisen ohjelman kera sitruunahapon.
Etikka vie kestovaipoista hajun, joten sitä ehdottomasti joka koneelliseen mukaan. Olen laittanut ehkä puoli desiä joka kerta mukaan. Pitäisi myös pehmentää pyykkiä, en sitten tiedä...
Etikkaketjuun? Kuka ylipäänsä nykyään enää käyttää zeoliitillista pesuainetta? Se lähtee myös kun pesee 95 asteisen ohjelman kera sitruunahapon.
Poikkeuksena Serto, joka on lempipesuaineeni. En tykkää käyttää nestemäisiä, kun ne haisee niin pahalle, myös hajuttomat haisee kemikaaleille.
Poikkeuksena Serto, joka on lempipesuaineeni. En tykkää käyttää nestemäisiä, kun ne haisee niin pahalle, myös hajuttomat haisee kemikaaleille.
Pääsi unohtumaan, kun niitä en itse käytä. LV:tä kyllä joskus ostan valkopyykille, mutta harvemmin.
Ecoverissa, Ole Hyvässä ja Sonetissa tuota zeoliittia? Siis näissä nestemäisissä ekoaineissa?
Eikä ensinkään missään Ecoverissa.
vaipoista tulee ihanan hajuttomia ja puhtaita pähkinöillä ja etikalla
kiinnostaisi etikan käyttö pyykinpesussa ja muutenkin siivouksessa. Mutta se haju on niin yököttävä, etten ole voinut edes kokeilla. Tsempatkaa mua!
Ecoverin jauheissa on zeoliittia.
kiinnostaisi etikan käyttö pyykinpesussa ja muutenkin siivouksessa. Mutta se haju on niin yököttävä, etten ole voinut edes kokeilla. Tsempatkaa mua!
Ei kai sitä nuuskia tarvi.
Ecoverin jauheissa on zeoliittia.
Siihen minä vastasin, että ei ole.
Kokeile. Jos laitat liikaa, pyykki haisee etikalle.