Itku, niin väsynyt työpariin!!
Mä aloitin syksyllä uudessa työpaikassa. Viihtynyt en ole lainkaan. Toki joitakin ihan mukavia päiviä on ollut. Mulle on sattunut työpari, joka on saanut ammatillisen itsetuntoni poljettua tosi alas. Eilen tuli taas tilanne, jossa vedettiin matto altani ja loppupäivä meni itkua pidätellessä... Mä olen ihan sitkeä ja vahva ihminen, siksikin tuntuu pahalta, että näin on päässyt käymään. Tänään en kyennyt lähtemään töihin, olen itkeskellyt aamun. Ei tullut töihin valmistautumisesta mitään.
Mä en ole tällaista uskonut kokevani.. Suuri järkytys on sekin, että joudun töihin tekaisemaan valheen sairastumisesta. Itku ei taida olla pätevä syy sairaspoisoloon?
Jos fiilis ei helpota, mihin otan yhteyttä? Sairaanhoitajaan, lääkäriin, työterveyshuoltoon?
Kommentit (29)
millaista hallaa teet asiakkaillesi, kun suhtaudut työhösi noin? Siinähän sitten jonot kasvaa, kun sinä vingut peiton alla elämän kurjuutta ja jätät työsi hoitamatta!
millaista hallaa teet asiakkaillesi, kun suhtaudut työhösi noin? Siinähän sitten jonot kasvaa, kun sinä vingut peiton alla elämän kurjuutta ja jätät työsi hoitamatta!
Hah, sanon minä. Taas meni metsään. Työt hoituu, vaikken paikalla ole. Mielelläni olisi, mutta tänään en jaksa näyttää hymyillä. En koskaan ole joutunut olemaan pois töistä tällaisen syyn vuoksi.
Iso kiitos kirjoittajille, jotka oikeasti jaksavat tsempata. Sitä mä tänään tarvitsin :).
ap
ota yhteys työsuojelupiiriin tai jos olet isossa työpaikassa, jossa on työsuojeluvaltuutettu, keskustele hänen kanssaan.
Ja jos haluat pelata pelin oikein, ensin juttelet esimiehen kanssa, jos homma ei parane, sitten yhteys piiriin ja jos sekään ei auta, sitten lakimies ja raastupaan.
Joko tulet kalliiksi, koska sinne pitää haalia sijainen, vaikka sinullekin maksetaan palkka
tai sitten teet niin turhaa työtä, ettei läsnäolosi ole edes tarpeen.
Joko tulet kalliiksi, koska sinne pitää haalia sijainen, vaikka sinullekin maksetaan palkka
tai sitten teet niin turhaa työtä, ettei läsnäolosi ole edes tarpeen.
Mutta ei, sensijaan vittuilet hänelle omaa pahaa oloasi. Olet oikeasti helvetin itsekäs pallinaama.
kyllä hyvä työnantaja ymmärtää ja arvostaa. Lepäile rauhassa ap ja kerää voimia huomiseen.
AP on turhassa työssä veronmaksajien rahoilla, eikä edes siitä selviä, vaan me maksamme tuon vällyjen alla vinkumisen ja vielä pitäisi rukoilla!
AP on turhassa työssä veronmaksajien rahoilla, eikä edes siitä selviä, vaan me maksamme tuon vällyjen alla vinkumisen ja vielä pitäisi rukoilla!
Sä todella haluat lyödä lyötyä? Päättelet työn olevan turha ja väsyneen työntekijän olevan vielä turhempi?
Kyllä on täydellisen helppoa muita arvostella...
mitäpä ei rahan takia tekisi. Ei työnteko ole hauskaa. Muutenhan lomat ja vapaa-aika ei maittaisi. Aikuisena sun on kestettävä tuo ja päästävä yli. Elä missään tapauksessa ala sanailemaan tai provosoidu kiusaajasta. Hoidat tärkeimmät asiat ja käyttäydyt kuin et näkisi koko turhaketta. Ok?
Rukoilen voimia sinulle ap.