G: Kuka TV-esiintyjä ärsyttää teitä yli kaiken?
Minulla ykkönen on Janne Kataja, kakkonen Andre Wickström ja kolmonen Ellen Jokikunnas.
Kommentit (42)
on ihan ok Elixirin juontajana, ja mielenkiintosta seurata sen äitiysajan liikuntajaksoa
MUTTA ahistaa kattoa sen näyttelijän olemattomia lahjoja tv2n Pirunpelto-sarjassa. Myötähäpeä on suuri, kun se raukka ei ole mikään tv-näyttelijä, ylieläytyvä ja yliartikuloiva eli ihan kauhean huono roolisuoritus. Pakko vaihtaa kanavaa.
Pakko vaihtaa heti kanavaa...Ällötys..
Toinen aika ärsyttävä, mutta ei niin ällö, kuin pelinainen..on se tilan juontaja. Nimeä en muista. Epäaito hymy naamalla ihan koko ohjelman ajan...
On niin tosissaan ja aidosti mukana joka haastattelussa. 10++++++++++++++++++
Bjuström alkaa kyllästyttää tekopositiivisuudellaan.
sanna Kiiskeä on hauska seurata;" mitähän on tänä aamuna keksinyt? ;)
Montakohan tuntia päivässä menee vaatteiden hankkimiseen, meikkii, kampaukseen yms.
Ulkonäkö on Kiiskelle tärkein asia elämässä ja kun ei itse ole siihen tyytyväinen niin hakee...hakee....hakee.... tyyliä, jota ei löydy ennen kuin löytää mielenrauhan.
Tyhjänpuhuja ja teennäisyyden huipentuma. Haluaisi niin kovasti antaa itsestään fiksun kuvan, olla kaunis ja haluttu.
Vaan kun ei ole.
Kuuluu samaan tyhjäpääkastiin kuin "muotikonsultti" L. Sarvi :D
Antero Mertaranta ja Risto Kaskilahti, heti vaihtuu kanava. Ällöttävää eikä naurata.
Maria Sid ja Late Karhuvaara ovat taasen minun mielestä ihania!!!!!
Nina Herala ja Lorenz on rasittavia, samoin Ella Kanninen ja Karita Tuomola ovat niiiin teennäisiä ja Kauniita koko ajan...
Tässä tyhjäpäiden kuningattaret:
Päivi Storgård, Karita Tuomola, Leena Sarvi.
Heidän ei pitäisi lausua pihahdustakaan julkisesti.
voiko oksettavampaa ylipulleaa ukkoa olla ???? Voi oksennus millanen päälle puhuja. Kanava vaihtuu samantien.
Olin varma, että monet inhoaisivat Sampo Marjomaata. Minäkin inhosin ennen, mutta nykyään tykkään hillittömästi. :))
Jussi Halli. Raivostuttava tyyli ja ärsyttävä juontaja.
Sanna Kiiski
Vappu Pimiä
ovat ykkösinhokkeja, kummatkin todella rasittavia ja selvästi luulevat olevansa jotain erinomaisen hyvää. Valitettavasti juontavat näköjään joka hemmetin ohjelmaa.
Sama naminami ja kikkeliskokkelis ja voi kun ihanaa vuodesta toiseen! TTK naisjuontaja vaihtuu, mutta Mace se vaan jatkaa...
Ella Kanninen on ällötys kanssa.
jota näyttelee (ööööö... Pitää luntata kun en tiedä näytteliän nimeä) Miina Maasola. Se on NIIIIIIIIN huono näyttelemään. Sen ilmeet, eleet, ääni, KAIKKI ärsyttää ja melkein ällöttää.
Janne Kataja on kyllä raivostuttava myöskin... Siitä ei pääse mihinkään :) Miten se voikin olla niin suosittu kun kaikki tuntuu kuitenkin inhoavan sitä?!
Sama naminami ja kikkeliskokkelis ja voi kun ihanaa vuodesta toiseen! TTK naisjuontaja vaihtuu, mutta Mace se vaan jatkaa...
Ella Kanninen on ällötys kanssa.
ohjelman kaarti ja Karhuvaaran Late.